abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 oktober 1999 @ 12:24:00 #1
866 Pascal
BigBrotherFan
pi_199555
Hoi,
eigenlijk is dit een reactie op bianca is cool, maar die topic is al zo oud dat waarschijnlijk niemand hem meer leest.
Bianca is dus niet cool, want:

1)Ze is de schijnheiligste van het hele stel.
We herinneren ons allemaal waarschijnlijk nog wel dat voorval met het klokje. Dit was alleen bedoeld om te kijken of ze Ruud kon mee trekken in haar verraad. Nadat ze allebei in de dagboekkamer waren geweest, stelde ze ruud op de proef door te zeggen dat het sieraden waren. Ruud trapte daar gelukkig niet in (hij is niet zo dom als dat hij eruit ziet) en zei meteen dat hij de waarheid had gezegd dat het een een horloge was.

2) Ze vindt zichzelf zoooooo slim. Bijvoorbeeld toen ze na het rollenspel verkleed als Sabine in de dagboekkamer zat.:' Ja ik ben heel gemnakkelijk na te doen, omdat ik heel open ben en heel veel karakteristieken heb' Mag ik even kotsen. Is het jullie wel eens opgevallen dat Bianca voornamelijk over haar zelf praat.( andere bewoners ook wel, maar aij spant de kroon)Vrijwel elke zin die Bianca zegt, begint met IK. 'Ik heb zo hard moeten vechten. Ik heb het zo moeilijk gehad. Ik kan heel goed objectief blijven. Ik kan heel goed relativeren.'
3) Ze is niet dom, maar alles wat ze zegt komt rechtstreeks uit de inleiding van psychologische studieboeken. Ze moet in elke zin moeilijke per se moeilijke woorden gebruiken.

Oke ik hou er nu mee op. Het mag duidelijk zijn dat ik Bianca niet zo mag. Ik ben er bovendien niet trots op dat ze uit Rotterdam komt. Zij weerspiegeld namelijk niet de Rotterdamse mentaliteit. ' Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.'
Ik ben benieuwd naar jullie reacties, ook als je het er niet mee eens bent.

pi_199556
ik vind bianca nog steeds cool
ze is de enige die intelligent genoeg is om chagrijnig te worden af en toe. van zowel de omstandigheden en van de domheid en kinderachtigheid van de sabine (en een beetje van mona maar da's denk ik onzekerheid. SABINE MOET ÉCHT WEG!

pi_199557
Hoezo niet mee eens? Je slaat de spijker op z'n kop!! Ze is constant bezig om te analyseren van het gedrag van zichzelf en van anderen. Inderdaad het is gewoon misselijkmakend. Ik ben er ook voor om eerst Bianca het huis uit te schoppen en daarna pas Mona!
Stel niets uit tot morgen, wat je ook kunt uitstellen tot overmorgen!

dinsdag 12 oktober 1999 @ 12:45:00 #4
789 Zuurtje
Le Bon Bonbon
pi_199558
quote:
op 10-12-1999 om 12:24 PM schreef Pascal het volgende:

1)Ze is de schijnheiligste van het hele stel.

2) Ze vindt zichzelf zoooooo slim. Vrijwel elke zin die Bianca zegt, begint met IK. 'Ik heb zo hard moeten vechten. Ik heb het zo moeilijk gehad. Ik kan heel goed objectief blijven. Ik kan heel goed relativeren.'

3) Ze is niet dom, maar alles wat ze zegt komt rechtstreeks uit de inleiding van psychologische studieboeken.

Ik ben er bovendien niet trots op dat ze uit Rotterdam komt. Zij weerspiegeld namelijk niet de Rotterdamse mentaliteit. ' Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.'
Ik ben benieuwd naar jullie reacties, ook als je het er niet mee eens bent.

1.) Ze is best schijnheilig, maar niet zo erg als Maurice, want hij wist donders goed dat Ruud gisteren die Kip bovenop dat matras d'r hesses gooide.

2+3.) Niet zo raar he, als je doorgestudeerd heb om reclasserings ambtenaar te worden.

En dat ze niet op een Rotterdammer lijkt, dat ben ik helemaal met je eens.
Ze is niet echt het type dat d'r mauwen af zou knippen. Denk maar eens aan de ronde van Nederland, ze was niet op die hometrainer te krijgen. Zat ze d'r eindelijk op sloopt ze de boel ook nog eens.

Wat dat betrefd is het jammer dat Martin er niet meer in zit, daar hoorde je nog iets van een Rotterdams accent. Een lekkere Rotterdamse opmerking heb ik nog niet echt gehoord.

Ik was ook erg blij dat die AmsTARAdamse eruit stapte. Je kan begrijpen dat ik stevig baalde toen GIGA MONA in het huis kwam, ik kon gelijk de son in de see sien sinke

Wie zijn billen brand, mag blij zijn dattie niet andersom stond
  dinsdag 12 oktober 1999 @ 12:51:00 #5
866 Pascal
BigBrotherFan
pi_199559
Je hebt gelijk met: ze heeft doorgestudeerd als reclasseringsambtenaar, maar daarom hoeft ze toch niet net te doen alsof zij door iedereen heen kan kijken omdat er toevallig ook een beetje psychologie in die opleiding zit.
Ik studeer rechten, ga ik toch ook niet zeggen als ik op straat loop en ik hoor of zie iemand wat doen: he volgens artikel...

Maurice is inderdaad ook wel een beetje schijnheilig en in ruime zin zijn ze dat allemaal wel een beetje, maar Bianca spant echt de kroon. Je moet ook maar eens opletten hoe ze elke keer in de camera kijkt. Dat zie je ze ook niet allemaal doen. Alsof ze in de camera kijkt en wil zeggen: 'Hebben jullie weer gehoord wat een slimme opmerking ik heb gemaakt.

Inderdaad wel jammer dat Martin weg is ja.

Moderator dinsdag 12 oktober 1999 @ 12:59:00 #6
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_199560
De 'analyses' vam Bianca zijn slechts een toneelstukje om haar eigen 'inzicht' te etaleren. Met eens schuin oog op de camera maakt ze dan van die Maatschappelijk-werkster opmerkingen met een air alsof ze alles en iedereen door heeft.

Bovendien komt ze soms ronduit gemeen uit de hoek:
"Ik zou ook achterdochtig worden als ik zo onzeker over mezelf was" over Sabine. Zeg het eens in d'r gezicht..

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 12 oktober 1999 @ 13:04:00 #7
789 Zuurtje
Le Bon Bonbon
pi_199561
quote:
op 10-12-1999 om 12:51 PM schreef Pascal het volgende:
Je hebt gelijk met: ze heeft doorgestudeerd als reclasseringsambtenaar, maar daarom hoeft ze toch niet net te doen alsof zij door iedereen heen kan kijken omdat er toevallig ook een beetje psychologie in die opleiding zit.
Ik studeer rechten, ga ik toch ook niet zeggen als ik op straat loop en ik hoor of zie iemand wat doen: he volgens artikel...

Als Tattoo woman een beetje aanleg heeft om door mensen heen te kijken en dat goed tot haar door kan laten dringen. Vind ik het helemaal niet zo raar dat ze zich zo opstelt.

he volgens dat artikel...... op straat zou een beetje raar staan, maar met een beetje psychologie in zo'n huis is niet verkeerd. George Baker alias Tony van Heemschut bijv. zal zulke dingen nooit zien.

pi_199562
Quote:"Bovendien komt ze soms ronduit gemeen uit de hoek:"Ik zou ook achterdochtig worden als ik zo onzeker over mezelf was" over Sabine. Zeg het eens in d'r gezicht.. "

Dit was volgens mij tegen Bart gezegd met de bedoeling om aan te geven dat ze weet waar ze het over heeft. Zelf heeft ze namelijk al openlijk aangegeven dat ze onzeker was/is en dat ze daardoor ook achterdochtig was/is. Alleen maakt zij daar geen geheim van.

Met nog een kleine sneer naar Bart die ook maar even polst hoe het in het vijandelijke kamp staat .

[Dit bericht is gewijzigd door Snof (Datum 12 Oktober 1999).]

pi_199563
Paranoid Sabine moet weg, die probeert iedereen in d'r waanideeen mee te krijgen (wat uiteraard makkelijk lukt met Mona want Mona heeft geen vrienden), om zo d'r gelijk te krijgen. Wat een bijdehandte muts. Goed gezien heeft Binky-Bart (yuk) dus kortstondig met twee kippen in bed gelegen (way-to-go Roedie).
  dinsdag 12 oktober 1999 @ 13:23:00 #10
789 Zuurtje
Le Bon Bonbon
pi_199564
Zeker Auping kan er niet meer tegen, nog ff en ze zakt er helemaal doorheen. Kan ze zo verhuizen naar Tieten TARA en TMF.
  dinsdag 12 oktober 1999 @ 13:27:00 #11
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_199565
quote:
"Ik zou ook achterdochtig worden als ik zo onzeker over mezelf was" over Sabine. Zeg het eens in d'r gezicht..

Ik mag Bianca ABSOLUUT niet, maar in dit geval sloeg ze de spijker op zijn kop.
En iemand mag best eens iets over iemand anders zeggen zonder dat het meteen achterbaks is... ook Bianca
V
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 12 oktober 1999 @ 13:31:00 #12
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_199566
Inderdaad, Sabine-bientje moet weg. Bianca toont tenminste dat ze mens is met al haar tekortkomingen. Die aaaaaaah wah lie-hiefff doet zichzelf beter voor dan ze is. Let maar eens op hoe vaak ze in de camera kijkt. Bianca heeft karakter, dus is ze karakteristiek. Sabine heeft vast ook een karakter maar houdt ze angstvallig verborgen voor de kijkers en haar medebewoners. En maar net doen alsof ze Barf leuk vindt. Zij is een tiepje die met de maker van een film naar bed gaat om de rol te krijgen. Komop, die Barf, daar valt toch geen enkele, verstandige volwassen meid op??? Hooguit bakvissen die boyzone-posters boven hun bed hebben hangen.
She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  dinsdag 12 oktober 1999 @ 15:06:00 #13
866 Pascal
BigBrotherFan
pi_199567
Nog even over de achterbaksheid van Bianca.
Ik heb ook het vermoeden dat ze bewust Tara heeft weggewerkt. Ze wist namelijk dat zij het moeilijk had en al twijfelde om weg te gaan. Bianca heeft toen bewust het kaartje met :'sommige problemen...' aan Tara gegeven. Of ze kon vermoeden dat Tara toen inderdaad weg zou gaan is nog maar de vraag, maar als ze echt zoveel pscychologisch inzicht heeft als ze ons wil doen vermoeden......

Dan nog even over Bart..
Wat is er nu mis met die jongen. Hij steekt zijn gevoelens niet onder stoelen of banken. Hij valt gewoon voor het uiterlijk van Sabine. Daar is toch niets mis mee. Dat Sabine voor de rest misschien een leeghoofd is(wat ik betwijfel) daar komt hij zelf wel achter. Hij heeft wat vrouwen betreft in ieder geval een betere smaak dan Maurice
Bovendien heb ik Bart nog niet op een schijnheiligheid kunnen betrappen. Hij slooft zich niet zo uit als de rest en is volgens mij(ik ken hem niet persoonlijk) gewoon zichzelf. Maar goed ik heb deze topic iet geplaatst om Bart op te hemelen, maar omdat ik me erger aan Bianca en haar eruit wil hebben.
Als je bijvoorbeeld ook zag hoe ze onder dat fietsen uit probeerde te komen. En als ze dan eenmaal op die fiets zat dan fietste ze met een chagrijnige kop nog langzamer dan mijn opoe.

dinsdag 12 oktober 1999 @ 15:20:00 #14
836 MrMurphy
Mostly harmless
pi_199568
quote:
op 10-12-1999 om 01:27 PM schreef Verbal het volgende:
[QUOTE]"Ik zou ook achterdochtig worden als ik zo onzeker over mezelf was" over Sabine. Zeg het eens in d'r gezicht..

Ik mag Bianca ABSOLUUT niet, maar in dit geval sloeg ze de spijker op zijn kop.
[/quote]

HEAR HEAR! Bianca was mijn minst favoriete, maar ze is wat gestegen op de lijst
Het viel me trouwens op dat het lieve stemmetje van Sabine veel rauwer klonk tijdens de ruzie. Het masker viel even af.
Maar zoals iemand anders al schreef: ik vind ze allemaal wel lief hoor. Zelfs Mona

quote:

En iemand mag best eens iets over iemand anders zeggen zonder dat het meteen achterbaks is... ook Bianca

Sterker nog: het is heel normaal om over iemand te praten als diegene er niet bij is. Het vervelende voor deBBers is alleen, dat half Nederland meekijkt, en dus doe je het nooit goed:
- als je iets niet rechtstreeks tegen iemand anders zegt, ben je een schijnheil
- als je iets iemand recht in het gezicht zegt, heb je kapsones of ben je paranoide
- als je je gevoelens uit, ben je een huilebalk
- als je je gevoelens niet uit, ben heb je geen karakter
etc.

dinsdag 12 oktober 1999 @ 15:25:00 #15
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_199569
Maurice doet het bewust met een getrouwde vrouw, terwijl Bart het 'mooiste meisje van de klas' pakt...Wat is daar nou mis mee.

Bianca weet ALLES beter, en steekt dat niet onder stoelen of banken in de DBkamer, dat is toch irritant, kijk eerst es naar je zelf voor je anderen (zogenaamd gebaseerd op een opleiding) beoordeeld!!

Die opmerking over 'ik ben karakteristiek en zij lekker niet', dat moet toch iedereen de ogen hebben geopend???

En dan dat geslijm met Ruudje de laatste 24 uur, dat is overduidelijk 'een tactische move'.....

Ik denk dat de mensen die zichzelf zijn en anderen in hun waarde laten (dus: niet over de rug van anderen zelf beter proberen over te komen) gewoon als winnar dat pand uitkomen op 01-01-2000......

dinsdag 12 oktober 1999 @ 15:26:00 #16
379 GeGs
Oh what the hell...
pi_199570
Pascal, op je laatste post kan ik op dat stuk over Bart maar op 1 manier reageren:
Doe Maar: "Je loopt je lul achterna".

Verder over Bianca: ze doet me een b'tje denken aan een vroegere vriendin die ook iets in de hoek van geestelijke zorg deed. Het is een type mens dat vaak met zichzelf in de knoop zit en alles probeert te analyseren. Eigenlijk moeten dat soort mensen verplicht een bezoekje krijgen van Robert DeNiro, het helpt ze om het perspectief terug te krijgen. (Analyse _this_).

Verder vind ik Bianca duizend maal te verkiezen boven Sabien Trampolien. Bianca mag dan niet de meest sympathieke persoon ter wereld zijn, ze is ondanks het gepsychologiseer veel 'echter' dan Sabine.

Sabine slaagt er telkens weer in om me te verbazen. ze is al 90 graden naar links gedraaid, 90 graden naar boven. Een driedimensionale windvaan is er niks bij. Hoewel mensen best interessant mogen blijven hou ik er niet van als ze op dezelfde punten van mening 'wisselen'.

Live young, die fast.
  dinsdag 12 oktober 1999 @ 15:40:00 #17
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_199571
GeGs; je hebt helemaal gelijk, Bart LOOPT zijn lul achterna. En mannen komop, (sommige dan)kijk nou door dat "leuke" smoeltje heen van Sabbeltje, is het niet zo dat als Bianca qua uiterlijk mooi zou zijn (en zelfs daar zijn de meningen over verdeeld want lelijk is ze NIET) iedereen haar de heetste chick zou vinden?????
En toegeven dat ze toch eigenlijk wel een bitch is onder die neplach is stoerder dan Bianca afmaken.
Sabbeltje roddelt over iedereen, zelfs over haar stampertje Barf, kan stoer Karin afmaken omdat ze de steun van BoeBoemona had.
Sorry hoor maar wat Karin ook met die latente homo Maurice uitvreet, zo'n behandeling heeft ze niet verdiend.
Ze was wel goed genoeg om Sabbeltje haar paar-weken-ongewassen-stro-geblondeerde-haar onder handen te nemen samen met Barf.
Sabine sucks. En dat kan op 2 manieren worden opgevat
She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')