Jep, want jij kent me zo goed.. Jongen, ik probeer lekker doelloos de tijd te doden op mn werk waar ik 9 uur per dag op internet zitquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Waar zie je mij zeggen dat WO niet goed is? Begrijpend lezen ftw. En ik zeg dat jij later een minimumloontje gaat vangen, aangezien je in dit topic duidelijk laat merken dat je extreem incapabel bent.
Er voelt zich iemand aangesproken, dat kun je wel zien dat is Frrreek, Nieuw! nu met 3 r-en!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:21 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Gevolgen dragen? Onvolwassen paniek? Dit is FOK, en dit is een topic waar bij voorbaat twee kampen zijn die ongenuanceerd gaan baggeren.
En jouw constante pogingen om "er boven te staan" zijn lachwekkend. Pauper.
Mijn post hierboven geldt ook voor jou. En vervelend hé, dat ik slimmer, knapper, scherper ben dan jij. En dan weet je ook nog dat ik je in elkaar zou slaanquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:20 schreef Dungeonmaster het volgende:
[..]
Jij kan niet eens erg goed lezen blijkbaar. Maar dat geeft niet hoor, vechters hebben we ook nodig in deze maatschappij.
Bovendien lag het gemiddelde IQ in dit topic aanzienlijk hoger dan 85 voor jij je post plaatste.
DE kneus van fok is er ook weer. Ow, en die bovenstaande quote is om aan te geven dat je ook een kneus bent.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Waar zie je mij zeggen dat WO niet goed is? Begrijpend lezen ftw. En ik zeg dat jij later een minimumloontje gaat vangen, aangezien je in dit topic duidelijk laat merken dat je extreem incapabel bent.
Dat is nergens op gebaseerd, ik kan me alleen kostelijk vermaken over hoe jij je opwindt. En bij deze wil ik trouwens even de strijdbijl begraven aangezien ik hier niet kom om conflicten te zoeken. Die zijn er al genoeg buiten deze fora.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als je zulke claims gaat maken moet je er ook bij vertellen waar je het over hebt. Toe maar even, ik geef je wel even de tijd. Je lult jezelf alleen maar verder vast in je eigen web van minderwaardigheid.
Agressie is een primitieve emotie.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:23 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mijn post hierboven geldt ook voor jou. En vervelend hé, dat ik slimmer, knapper, scherper ben dan jij. En dan weet je ook nog dat ik je in elkaar zou slaan. Het leven als minderbedeelde is zwaar zeker?
Nogmaals, BEGRIJPEND LEZEN. Mijn punt was dat ik in alles beter ben dan hij. Niet dat ik 'm in elkaar ga slaan. Jezus in een topic dat gaat over vrouwonterend gedrag geef jij wel weer een goed voorbeeld van WAAROM mannen vrouwen minderwaardig vinden af en toe.quote:
Jij gaat jong sterven aan een hart- en vaatziekte, veroorzaakt door onnodig veel opwinding en stress.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nogmaals, BEGRIJPEND LEZEN. Mijn punt was dat ik in alles beter ben dan hij. Niet dat ik 'm in elkaar ga slaan. Jezus in een topic dat gaat over vrouwonterend gedrag geef jij wel weer een goed voorbeeld van WAAROM mannen vrouwen minderwaardig vinden af en toe.
Als je je als man nog moet afvragen waarom hij beter is dan een vrouw is er iets ernstig mis met jequote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
WAAROM mannen vrouwen minderwaardig vinden af en toe.
Ik weet het wel zeker, sommige noobs nog niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:28 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Als je je als man nog moet afvragen waarom hij beter is dan een vrouw is er iets ernstig mis met je
Lachen is gezond toch? In that case ben ik mijn leven alleen maar aan het verlengen op het moment.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:28 schreef Sief89 het volgende:
[..]
Jij gaat jong sterven aan een hart- en vaatziekte, veroorzaakt door onnodig veel opwinding en stress.![]()
Neem het leven toch niet zo serieus, schatje.![]()
Jij bent echt een mannetje zeg!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nogmaals, BEGRIJPEND LEZEN. Mijn punt was dat ik in alles beter ben dan hij. Niet dat ik 'm in elkaar ga slaan. Jezus in een topic dat gaat over vrouwonterend gedrag geef jij wel weer een goed voorbeeld van WAAROM mannen vrouwen minderwaardig vinden af en toe.
*whieeeeeeewwhieeeeeeeeeeeeeeeuwhieeeeeeeeeeeeeuw*quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker, sommige noobs nog niet.
Ja klopt, als je een internetterm op een internetforum gebruikt ben je écht een nerd. Schat, ga afwassen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:32 schreef Sief89 het volgende:
[..]
*whieeeeeeewwhieeeeeeeeeeeeeeeuwhieeeeeeeeeeeeeuw*
Nerd-alert!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:32 schreef Sief89 het volgende:
[..]
*whieeeeeeewwhieeeeeeeeeeeeeeeuwhieeeeeeeeeeeeeuw*
Nerd-alert!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:34 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja klopt, als je een internetterm op een internetforum gebruikt ben je écht een nerd. Schat, ga afwassen.
Genoeg Lollernoobs gepwnd omfg wtf ftw tbh imo.
Ga maar weer verder met je topic.
Geen probleem. PM even nudes, dan doe je nog iets nuttigs.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:35 schreef Sief89 het volgende:
[..]
dankjewel voor het verzorgen van mn dagelijkse dosis plezier.
Tata!![]()
Ach schatje, beetje moeite met een vriendinnetje vinden..? Vandaar dat je zo'n verzuurd mannetje bent.. Geen emo worden hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:36 schreef Jajong het volgende:
[..]
Geen probleem. PM even nudes, dan doe je nog iets nuttigs.
Quote uit fotoboek:quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:34 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja klopt, als je een internetterm op een internetforum gebruikt ben je écht een nerd. Schat, ga afwassen.
Genoeg Lollernoobs gepwnd omfg wtf ftw tbh imo.
Ga maar weer verder met je topic.
Zielig, hè.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:40 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Quote uit fotoboek:
Relatie: Uiteraard, ik ben geen loser ofzo.
Dit in combi met je reactie.Onzeker mannetje
![]()
Kan die arme jongen idd ook niks aan doen. Zal wel een moeilijke jeugd hebben gehad, en dat in combinatie met zijn verrotte genen levert het geen fijn resultaat op. Victim of circumstances.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:42 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Jep. Neem het hem niet kwalijk, het zijn zijn roots.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |