abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51396175
Net terug van de kaakchirurg. Twee verstandskiezen verwijderd en hij maar boren, hakken en zagen aan de onderkant. En dan dat gekraak als alles doormidden breekt

Maargoed nu dus een dikke bakkes met een hoop bloed in mijn bek. Natuurlijk kan ik nu ook niks eten en drinken. Hele weekend weer onder de pannen

Een pluspunt: je kunt de hele dag pokeren
Bloed, zweet en tranen!
pi_51396250
verkapt kijk-mij-verstand-hebben topic
pi_51396264
Succes ermee! Heb je wel goede pijnstillers meegekregen?
pi_51396332
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 15:24 schreef mascara-klodder het volgende:
Succes ermee! Heb je wel goede pijnstillers meegekregen?
De bekende 600mg brufen zakjes.

Sinaasappelsmaak (of citroen weet ik veel )
Bloed, zweet en tranen!
pi_51396395
-edit-

Verkapt nog 1 keer een edit voor een dergelijke post en ik schop je onder je reet.

[ Bericht 79% gewijzigd door Biogarde op 12-07-2007 15:28:32 ]
  donderdag 12 juli 2007 @ 15:27:57 #6
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_51396406
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 15:26 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:

[..]

Citroen ftw
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_51396416
Geen bier voor jou, jongeknul
pi_51396496
Ik heb ze gelukkig alle 4 al niet meer. Waren dit de 1e 2, of de laatste 2 al? Het maakte bij mij iig een gigantisch verschil. BIj de eerste sessie was de wortel van 1 van de kiezen kromgegroeid als een weerhaak, had dus een 180 gemaakt in mn tandvlees. Die sessie deed pijn

De andere 2 kiezen snel daarna gedaan, voordat ze kromgegroeid waren of zo, en daar had ik na een dag al amper last meer van.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_51396503
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 15:26 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:

[..]

Oh ik wist nieteens dat ze ze in smaakjes hadden
  donderdag 12 juli 2007 @ 15:31:31 #10
152303 hamkaastosti
ook bekend als hamkaastosti
pi_51396527
beh.. ik reed 5 minuten later al zelf naar huis met de auto. af en toe raampje open en wat bloed spugen
Tom Jones zong ooit...
she's got style she's got grace, takes a cumshot to the face, she's a lady
laat een berichtje achter in mijn vriendjes en vriendinnetjesboek
grolsch is tof | Aj plat könt praoten, mo-j ut neet laoten
pi_51396606
Ik heb er nog geen last van gehad, en terecht.
pi_51396723
Ik heb een paar jaar geleden alle 4 mijn verstandkiezen onder algehele narcose laten verwijderen. omdat ze nog niet door waren gekomen leek het de kaakchirurg beter om het allemaal in 1 keer weg te halen. omdat plaatselijke verdoving voor mij niet prettig is.
Ik heb met behoorlijke hamsterwangen rondgelopen, maar achteraf blij dat het een 1 malige actie was!
pi_51396733
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 15:30 schreef Richardfun het volgende:
Ik heb ze gelukkig alle 4 al niet meer. Waren dit de 1e 2, of de laatste 2 al? Het maakte bij mij iig een gigantisch verschil. BIj de eerste sessie was de wortel van 1 van de kiezen kromgegroeid als een weerhaak, had dus een 180 gemaakt in mn tandvlees. Die sessie deed pijn

De andere 2 kiezen snel daarna gedaan, voordat ze kromgegroeid waren of zo, en daar had ik na een dag al amper last meer van.
Laatste 2. De eerste keer was ongeveer hetzelfde, alleen nu was hij NOG langer bezig aan de onderkant: "hmmm, hij geeft niet echt mee, daar komt het boortje weer.... "
Bloed, zweet en tranen!
pi_51396830
Ik mag weer in september, eigenlijk vond ik het allemaal best meevallen. En heb in totaal iets van 5 keer dat 'lekkere' oplos zakje in m'n water gedaan.
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_51396905
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 15:37 schreef Samsoni het volgende:
Ik heb een paar jaar geleden alle 4 mijn verstandkiezen onder algehele narcose laten verwijderen. omdat ze nog niet door waren gekomen leek het de kaakchirurg beter om het allemaal in 1 keer weg te halen. omdat plaatselijke verdoving voor mij niet prettig is.
Ik heb met behoorlijke hamsterwangen rondgelopen, maar achteraf blij dat het een 1 malige actie was!
Maar waarom weghalen als ze nog niet eens doorgekomen waren ?
pi_51397032
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 15:43 schreef Sjummie het volgende:

[..]

Maar waarom weghalen als ze nog niet eens doorgekomen waren ?
Wellicht omdat ze door gingen komen?
pi_51397050
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 15:37 schreef Samsoni het volgende:
vreemd, ik ben naar het Bronovo geweest, en daar wilde ze niet eens onder narcose die dingen verwijderen. Ook had ik gevraagd of het allemaal tegelijkertijd kon, was ook geen optie... (overigens boven waren ze bij mij ook niet doorgekomen, dat werd gewoon onder lokale verdoving uitgesneden, best snel)

Waarom als ze niet doorgekomen zijn: Verstandskiezen drukken in sommige gevallen andere kiezen en tanden naar voren, en de snij tanden kunnen 'schuin' gaan staan. Of zelfs over elkaar heen.
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_51397169
Bij mij viel het super mee, heb maar 1x 2 brufen van 300 heoven nemen en na een dag was ik van de pijn af.
pi_51397490
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 15:47 schreef Malle_beer het volgende:

[..]

Wellicht omdat ze door gingen komen?
Het feit dat ze doorkomen is geen reden om ze eruit te halen.
pi_51397618
Ze moeten er bij mij ook nog 2 weghalen.. Bij de vorige 2 had ik het al wel slim bekeken, op een maandag ingeplanned, was m'n bakkes tegen het weekend alweer okay voor een alcoholische versnapering en eventuele tere vrienden.
pi_51397627
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 15:47 schreef Skinkie het volgende:

[..]

Waarom als ze niet doorgekomen zijn: Verstandskiezen drukken in sommige gevallen andere kiezen en tanden naar voren, en de snij tanden kunnen 'schuin' gaan staan. Of zelfs over elkaar heen.
Dat lijkt een goede reden Ik wist niet dat ze dat zo vroeg al kunnen zien. Bij mij zitten ze recht, maar heb van de week wel een verwijsbrief voor de kaakchirurg meegekregen van de tandarts om ze weg te laten halen.
pi_51399631
Bij mij werd mijn smoel vier keer zo dik, verder niks. Ze gingen er heel makkelijk uit allebei. Mijn kiezen zijn (waren) gewoon beter dan de jullies
Fluitbekzeenaalden zijn tropische & subtropische zoutwatervissen die hun naam te danken hebben aan hun buisvormige snuit, die aan een fluit doet denken.
pi_51400386
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 16:06 schreef Sjummie het volgende:

[..]

Dat lijkt een goede reden Ik wist niet dat ze dat zo vroeg al kunnen zien. Bij mij zitten ze recht, maar heb van de week wel een verwijsbrief voor de kaakchirurg meegekregen van de tandarts om ze weg te laten halen.
Ze 'zien' het natuurlijk ook alleen als het te laat is, maar als je het begint te voelen met je tong moet je niet te lang wachten, op zich 'kunnen' je tanden weer verhuizen naar hun oude plek zonder beugel.

Overigens 'officieel' kunnen ze niet zonder Röntgen foto zien of er verstandskiezen zitten. Wat zijn dat soort foto's toch kut... ik moest bijna kokhalzen...
pi_51421383
Jah, mijne is er sinds gister ook weer uit. Het voelt weer alsof ik een steen in mijn wang heb hangen. En eten lukt niet. Maar goed, het ging goed en het hoeft nu nooit meer te gebeuren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')