De bekende 600mg brufen zakjes.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:24 schreef mascara-klodder het volgende:
Succes ermee! Heb je wel goede pijnstillers meegekregen?
Citroen ftwquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:26 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
De bekende 600mg brufen zakjes.
Sinaasappelsmaak(of citroen weet ik veel
)
Oh ik wist nieteens dat ze ze in smaakjes haddenquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:26 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
De bekende 600mg brufen zakjes.
Sinaasappelsmaak(of citroen weet ik veel
)
Laatste 2. De eerste keer was ongeveer hetzelfde, alleen nu was hij NOG langer bezig aan de onderkant: "hmmm, hij geeft niet echt mee, daar komt het boortje weer.... "quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:30 schreef Richardfun het volgende:
Ik heb ze gelukkig alle 4 al niet meer. Waren dit de 1e 2, of de laatste 2 al? Het maakte bij mij iig een gigantisch verschil. BIj de eerste sessie was de wortel van 1 van de kiezen kromgegroeid als een weerhaak, had dus een 180 gemaakt in mn tandvlees. Die sessie deed pijn
De andere 2 kiezen snel daarna gedaan, voordat ze kromgegroeid waren of zo, en daar had ik na een dag al amper last meer van.
Maar waarom weghalen als ze nog niet eens doorgekomen waren ?quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:37 schreef Samsoni het volgende:
Ik heb een paar jaar geleden alle 4 mijn verstandkiezen onder algehele narcose laten verwijderen. omdat ze nog niet door waren gekomen leek het de kaakchirurg beter om het allemaal in 1 keer weg te halen. omdat plaatselijke verdoving voor mij niet prettig is.
Ik heb met behoorlijke hamsterwangen rondgelopen, maar achteraf blij dat het een 1 malige actie was!
Wellicht omdat ze door gingen komen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:43 schreef Sjummie het volgende:
[..]
Maar waarom weghalen als ze nog niet eens doorgekomen waren ?
vreemd, ik ben naar het Bronovo geweest, en daar wilde ze niet eens onder narcose die dingen verwijderen. Ook had ik gevraagd of het allemaal tegelijkertijd kon, was ook geen optie... (overigens boven waren ze bij mij ook niet doorgekomen, dat werd gewoon onder lokale verdoving uitgesneden, best snel)quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:37 schreef Samsoni het volgende:
Ik heb een paar jaar geleden alle 4 mijn verstandkiezen onder algehele narcose laten verwijderen. omdat ze nog niet door waren gekomen leek het de kaakchirurg beter om het allemaal in 1 keer weg te halen. omdat plaatselijke verdoving voor mij niet prettig is.
Ik heb met behoorlijke hamsterwangen rondgelopen, maar achteraf blij dat het een 1 malige actie was!
Het feit dat ze doorkomen is geen reden om ze eruit te halen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:47 schreef Malle_beer het volgende:
[..]
Wellicht omdat ze door gingen komen?
Dat lijkt een goede redenquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:47 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Waarom als ze niet doorgekomen zijn: Verstandskiezen drukken in sommige gevallen andere kiezen en tanden naar voren, en de snij tanden kunnen 'schuin' gaan staan. Of zelfs over elkaar heen.
Ze 'zien' het natuurlijk ook alleen als het te laat is, maar als je het begint te voelen met je tong moet je niet te lang wachten, op zich 'kunnen' je tanden weer verhuizen naar hun oude plek zonder beugel.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:06 schreef Sjummie het volgende:
[..]
Dat lijkt een goede redenIk wist niet dat ze dat zo vroeg al kunnen zien. Bij mij zitten ze recht, maar heb van de week wel een verwijsbrief voor de kaakchirurg meegekregen van de tandarts om ze weg te laten halen.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |