Was het wel een mooie piece ?quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:06 schreef Zipportal het volgende:
Vieze graffiti spuiters, allemaal doodschieten. Ze moeten ook alles onderspuiten geen gezicht. Laat ze maar oprotten. Kost klauwen met geld.
Klacht: Zie verhaal .
De kogel.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:10 schreef ruud.nl het volgende:
En wat doen we met de schone graffiti-spuiters?![]()
Die is echt wel vetquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Was het wel een mooie piece ?
[afbeelding]
'Slopen' van eigendommen is je wereldvreemd?quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:15 schreef ruud.nl het volgende:
En op wat voor wijze hebben ze je dermate onheus bejegend dat je je genoodzaakt voelde je frustraties te openbaren op het FOK!forum?![]()
dat lijkt wel een Fok!king photoshop, damn dat is mooi....quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
[afbeelding]
Gelukkig niks. Dat moet er ook nog bij komen. In de klaagbaak, wordt alleen maar gezeikt over het weer, maar eens een andere discussie invoeren. Als je die kut ratten ziet, ja dat zijn ze, want ratten leven 's nachts ook pas.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:15 schreef ruud.nl het volgende:
En op wat voor wijze hebben ze je dermate onheus bejegend dat je je genoodzaakt voelde je frustraties te openbaren op het FOK!forum?![]()
Ik vraag me alleen af of TS zelf slachtoffer is geworden, of dat hij zich ergert aan graffiti in het algemeen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:20 schreef Biogarde het volgende:
[..]
'Slopen' van eigendommen is je wereldvreemd?
Stel je woont op een hoekhuis wat om de haverklap wordt onder gespoten met teksten.
Geloof me, ik trap je zo genadeloos hard, dat je de rest van je leven door een rietje eet.
Als ze zo'n ding als hierboven op mijn huis zouden zetten krijgen ze een kratje bier van mequote:Op donderdag 12 juli 2007 15:20 schreef Biogarde het volgende:
Stel je woont op een hoekhuis wat om de haverklap wordt onder gespoten met teksten.
Goed voor de eventuele verkoop van je huisquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:25 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
Als ze zo'n ding als hierboven op mijn huis zouden zetten krijgen ze een kratje bier van me![]()
Daim is zo goed!quote:
omg, die is wel heel ziekquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wow. Is dit airbrush of een normale montana?quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
[afbeelding]
Da's wel mooi gemaakt!quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
[afbeelding]
http://www.daimgallery.com/quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:39 schreef Skic. het volgende:
[..]
Wow. Is dit airbrush of een normale montana?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |