Wat is er zo moeilijk aan om naar school te gaan om dat ding in te kijken?quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:00 schreef alors het volgende:
Van die leraren, meestal wijven, die je haten omdat je nooit/niet vaak in de les komt maar wel alles haalt. Kinderachtig hoor, wees gewoon professioneel en niet zo fokking jaloers. Vroeger zeker de slechtste van de klas of gepestVan die mensen die liever hebben dat je dom bent maar altijd in de les komt en hallo mevrouw, hoe is het met u? zegggen dan gewoon slim zijn.
Dan wil je een toets inkijken omdat ik een laag cijfer heb gehaald, waar mijns inziens niets van kan kloppen, en als je de toets wilt inkijken hebben ze nooit tijd.
En dan vraag ik gewoon een cijfer via de mail, heel normaal. Krijg ik als reactie dat ik maar op school moet komen om te kijken, omdat ik het zo vriendelijk vraag? wtf?! moet ik erom smeken ofzo![]()
stelletjes zwakkelingen
Hier kan ik niets meer aan toevoegen. TS is gewoon een loserquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:01 schreef Flashwin het volgende:
Gelukkig kom jij totaal niet kinderachtig over en reageer je zeer professioneel
Wat is er zo moeilijk aan om er normaal op die mail te reageren. Ze kan toch ook gewoon zeggen; Ja ik heb ze nagekeken maar als je ze wil zien moet je even op school komen. ipv net te doen of ik ontzettend onbeleefd ben en daarom maar lekker naar school mag komen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:08 schreef Killjoy het volgende:
[..]
Wat is er zo moeilijk aan om naar school te gaan om dat ding in te kijken?
Lijkt mij een normale zaak.
Ja.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:54 schreef BereNDD het volgende:
- gewoon blokje kaas kopen,
- setje prikkers met een vlaggetje erop
- dienblad
en klaar is kees
Of een toets zelf verneuken, hem vervolgens gewoon in je tas stoppen, en zo een gratis herkansing verdienenquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:28 schreef Lamzak_ het volgende:
Of leraren die je toets kwijtraken waardoor je hem opnieuw moet doen omdat je geen enkel bewijs hebt dat je hem al eerder gedaan hebt.
Veel leerlingen zijn tuig, ik heb er zelf ook genoeg uitgegooidquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:13 schreef alors het volgende:
[..]
Wat is er zo moeilijk aan om er normaal op die mail te reageren. Ze kan toch ook gewoon zeggen; Ja ik heb ze nagekeken maar als je ze wil zien moet je even op school komen. ipv net te doen of ik ontzettend onbeleefd ben en daarom maar lekker naar school mag komen.
Ik ben er zelfs door blijven zitten.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:46 schreef ganzenherder het volgende:
Met zon instelling kom je der wel als het straks echt lastig wordt, nog te lui om je punt te komen ophalen
Beter dan leraren die een 5.9 invoeren terwijl ik een 7.5 heb gehaald en ineens onvoldoendes invoeren die ik nog nooit gehaald heb![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |