quote:Op zondag 9 september 2007 19:59 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Is dit de eerste aflevering?
Wat een flapdrol is dat.quote:Op zondag 9 september 2007 20:58 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Leuke serie, kijk uit naar deel 2. Totzover vind ik die vrachtwagen chauffeur de leukste deelnemer, lekker nuchter daar in Tokyo.
Verdiepen in de cultuur door de hele vrije dag in het appartementje te blijven? :pquote:Op zondag 9 september 2007 22:29 schreef DaFrenk het volgende:
Ah zo te zien is de herhaling geweest. Ja die Corneel of hoe heet tie is idd geen lichtpunt. Maar volgens mij idd de enige die wel zich wilt verdiepen in de cultuur. Alleen heeft hij daar nog niet de kans toe gekregen. Wie weet volgende week.
Dat zeg ik, hij heeft de kans er nog niet toe gekregen. Maar heb wel het idee dat hij echt geïnteresseerd is in de cultuur.quote:Op zondag 9 september 2007 23:03 schreef Renzoku het volgende:
[..]
Verdiepen in de cultuur door de hele vrije dag in het appartementje te blijven? :p
Nee, man! die kerel heeft binnen een week heimwee!quote:Op maandag 10 september 2007 10:44 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Dat zeg ik, hij heeft de kans er nog niet toe gekregen. Maar heb wel het idee dat hij echt geïnteresseerd is in de cultuur.
nou het feit dat hij de weg probeerde te vinden door de tekens op zijn briefje te gaan vergelijken met de tekens op borden belooft niet veel goeds hoorquote:Op maandag 10 september 2007 10:44 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Dat zeg ik, hij heeft de kans er nog niet toe gekregen. Maar heb wel het idee dat hij echt geïnteresseerd is in de cultuur.
Een andere manier is er anders niet echt hoorquote:Op maandag 10 september 2007 14:07 schreef Puckzzz het volgende:
nou het feit dat hij de weg probeerde te vinden door de tekens op zijn briefje te gaan vergelijken met de tekens op borden belooft niet veel goeds hoor
mijn collega komt maandelijks in China. Hij heeft een vertaalding aangeschaft. kan je gewoon in het engels iets typen en dan vertaalt dat ding het in chinees. Zal niet altijd kloppen vermoed ik (beetje zo'n online vertaal service achtigquote:Op maandag 10 september 2007 14:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Een andere manier is er anders niet echt hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |