Neuh...quote:Op donderdag 13 september 2007 20:46 schreef DaFrenk het volgende:
Als het aan de rest van de kandidaten ligt, gaat Cornee er vandaag nog uit.. dat zag je wel. Dat is idd jammer dan! Hem gun ik het ook wel.
Die ja.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:50 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Die krullebol die gelijk weer de deur uit wou rennen bedoel je? Die mag ook wieberen ja...
Ik zie niet in wat ze toevoegt aan het programmaquote:Op donderdag 13 september 2007 21:02 schreef DarkElf het volgende:
"ik zag niet in wat dat met japan te maken had"
net als ze verleden week niets wist van die pakjes??
komop, je weet toch wel dat japanners keihard zijn en hele rare humor hebben?en dat ze van uniformen houden enzo?
ach als je al de hele dag rondsloft in je eentje...quote:Op donderdag 13 september 2007 21:05 schreef Droopie het volgende:
22.10 naar bed...dat is niet nachtelijk japan ontdekken
Je haalt mij de woorden uit de mond. Vooral met kotsen win je wel punten.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:12 schreef Qunix het volgende:
"Ik kots om alles" _o-
Dat zullen ze leuk vinden!
Ja, maar je moet ook niet vergeten dat de Nederlandse cultuur superieur is aan alle andere culturenquote:Op donderdag 13 september 2007 21:11 schreef torn_Machina het volgende:
"Ik vind het zielig dat dit een onderdeel van hun cultuur is."Wat een bekrompen zieltjes.
![]()
Jaaaa !!!!quote:Op donderdag 13 september 2007 21:14 schreef Tourniquet het volgende:
Silent Library!!!
http://www.youtube.com/watch?v=qcofZqccSQA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |