Zit ep 2 weer te kijken.. OMG shoot her!!quote:Op donderdag 13 september 2007 21:38 schreef Lonewolf2003 het volgende:Opgeruimd staat netjes.
En die Willemijn, met haar "Ik vind het zielig dat dit onderdeel van hun cultuur is"![]()
mag ook snel oprotten.
En dat terwijl die vent netjes Taito-ku aanwees op de kaart.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Of Mira die diegene die haar probeert te helpen, uitmaakt voor gestoorde imbeciel. Dat getuigt van zo weinig respect en fatsoen.
Jocelyn is zo erg boers dat ze nog niet eens respect toont tegenover de Japanners..quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:23 schreef arneaux het volgende:
Ik ben blij dat die Jocelynn weg is. Nu die fashiontrut nog, arrogante miep.
Moest wel lachen toen ik zag dat die blonde volgende week haar bord volkotst.
Jackass is niet mainstream cultuur. Het is populair bij een relatief kleine groep, ik heb er ook nooit naar gekeken (niet dat ik een algemene smaak heb verder). Terwijl die Japanse harde humor duidelijk wél algemeen is daar. In het publiek stond vanalles: huisvrouwen, oudere mensen, studenten, etc, en men lachtte zich rot. Het is duidelijk populair in de maatschappij in zijn geheel.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:46 schreef Renzoku het volgende:
Wat ik vooral niet snapte is dat ze die humor zo gek vonden, terwijl er in Jackass soms wel extremere en gekkere dingen worden gedaan.
Vanavond wordt het herhaald op RTL8.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:40 schreef Sirtalis het volgende:
He Fuuck, weer gemist, kan ik de aflevring ergens downloaden, weet iemand dat?
Inderdaad, wanneer beginnen ze het door te krijgen? Hopelijk in de volgende aflevering. Corné is tof! Ik hoop dat hij, Orfeus en nog een paar die stoer meedoen overblijven en de mutsen snel afvallen.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:16 schreef Captain_Fabulous het volgende:
En dan hoop ik dat ze de volgende aflevering eens niet Corne aanwijzen, maar diegenen die dingen weigeren en daardoor de groep bij de afvalproef zetten.
Japanorama is alleen een voice over en wat cultuur... Lost In Tokyo is een spel.quote:Op zondag 16 september 2007 22:28 schreef matthijst het volgende:
Na het voorstukje van die Hard Gay gezien te hebben vrees ik dat de hele show een slap aftreksel van Jonathan Ross' Japanorama gaat worden:
http://www.bbc.co.uk/bbcthree/programmes/japanorama/
Dat zijn ook 'mijn' drie. Verder lijken die jongen die die wasabirol at en die ondernemer die de eerste dag het duel van Corne won mij ook ok. Vooral de dames vind ik, buiten Natasja (die wel gewoon meedoet), maar suffe figuren. Wat een aanstellers zegquote:Op donderdag 13 september 2007 21:38 schreef Lonewolf2003 het volgende:
CorneNatasja
en die gast met die rare LOTR naam
vielen in positieve zin op.
dat indomeisje? das natasjaquote:Op zondag 16 september 2007 22:29 schreef kastanova het volgende:
Heet die meid met dat korte zwarte haar toevallig Judith?.
Anders gezegd dan: dat ze exact dezelfde gasten bezoeken als in Japanorama...quote:Op zondag 16 september 2007 22:49 schreef Qunix het volgende:
Japanorama is alleen een voice over en wat cultuur... Lost In Tokyo is een spel.
die met dat korte, zwarte haar en die heel klein is?quote:Op maandag 17 september 2007 00:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
Is dat een Indo.
Bedoelen we dezelfde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |