Nee, En dat is het punt dus...quote:Op donderdag 13 september 2007 21:29 schreef DarkElf het volgende:
gerechtigheid, heeft ze uberhaupt ergens aan meegedaan?![]()
Nope, dat vond ze niet bij haar beeld van de Japanse cultuur passenquote:Op donderdag 13 september 2007 21:29 schreef DarkElf het volgende:
gerechtigheid, heeft ze uberhaupt ergens aan meegedaan?![]()
Ik ook.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:31 schreef DarkElf het volgende:
ok daar zou ik wel moeite mee hebben; levende vissen schoonmaken/klaarmaken/eten![]()
Maar met het deel wat overblijft kun je toch nog heeeeel wat uren belspelletjes vervangen hoorquote:Op donderdag 13 september 2007 21:28 schreef speknek het volgende:
[..]
Nah, het merendeel van de Japanse spelshows is dodelijk saai hoor, Japanse tv is echt verschrikkelijk. Maar zo nu en dan hebben ze briljante dingen ja.
Eerder al gepost.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:32 schreef SimtekF1 het volgende:
Trouwens, in dat filmpje dat ze lieten zien van Silent Library deed Ernesto Hoost ook mee. (voor de meeste wel bekend toch?)
Toch weet je dat je dat kan verwachten.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:31 schreef DarkElf het volgende:
ok daar zou ik wel moeite mee hebben; levende vissen schoonmaken/klaarmaken/eten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |