Heb je KPN of die ene andere? die blockt kinderpr0n ofzo.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:54 schreef Glijdt_licht het volgende:
Nou, alle talen die ik doe werkt het filmpje.
Behalve als hij op USA staatseriously..
Dan zal mn provider wel aan t neuken zijn ofzo
Eh ik heb een Wanadoo Go die officieel niet meer bestaat, en dat is idd via KPN..quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Heb je KPN of die ene andere? die blockt kinderpr0n ofzo.
en aangezien hier menig minderjarig kontje wordt doorboort op dat filmpje van je tweede link...
Moet je ff KPN bellen en vragen of die link toevallig op de zwarte lijst staat.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:58 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Eh ik heb een Wanadoo Go die officieel niet meer bestaat, en dat is idd via KPN..
Jij ook bij wannabe/kpn?quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:01 schreef BobbyB het volgende:
Hmm, erg vreemd inderdaad. Als ik de taal op NL zet doen die filmpjes het wel.
quote:
Vreemt, mijn instelling staat ook op USA en ik kan het filmpje zonder problemen bekijken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:17 schreef The_stranger het volgende:
Verdomd, ook linkjes in de weblog zoals: Leno inhaleert vreemd gas... doen het niet als de instelling op USA staat. Op alle andere talen werkt het wel![]()
Is vrij nieuw denk ik, had er nooit last van..
Mmm.. vreemd inderdaad, misschien verschilt het per provider? (tiscali)quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:26 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Vreemt, mijn instelling staat ook op USA en ik kan het filmpje zonder problemen bekijken.
Ik heb Tele2. Zou kunnen hoor dat het per provider verschilt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:58 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Mmm.. vreemd inderdaad, misschien verschilt het per provider? (tiscali)
Heb het weer geprobeerd. Op USA en de flimpjes blijven of eeuwig laden, of spelen niet af. Op een andere taal en alles werkt naar behorenquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:59 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik heb Tele2. Zou kunnen hoor dat het per provider verschilt.
dude....quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:16 schreef thedude0 het volgende:
gevalletje windows opnieuw installeren The_stranger
En ook alle My Documents en zo deleten, want daar komt het waarschijnlijk door!quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:16 schreef thedude0 het volgende:
gevalletje windows opnieuw installeren The_stranger
gaat weer lekker goed daar zegquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:34 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ligt dus aan KPN
Alle providers die via KPN werken hebben er blijkbaar last van..
Nee hoor. heb ook Tele2 en hier werken alle links gewoonquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:34 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ligt dus aan KPN
Alle providers die via KPN werken hebben er blijkbaar last van..
Dan ligt het aan Orange/Wanadoo. Sommige YouTube embedded filmpjes op andere sites werken ook niet als je taal bij YouTube op US staat. Heel erg apart dus allemaal.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:42 schreef tijnzz het volgende:
[..]
Nee hoor. heb ook Tele2 en hier werken alle links gewoon![]()
Ah, ok.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:06 schreef Glijdt_licht het volgende:
Zoals ik al op 12juli had gezegd, werkte het weer goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |