Mensen die kotsen op mensen die eigenlijk gewoon veel beter zijn omdat ze wel een eigen avatar hebben en wel liete shizzle op hun comp ipv alles maar doen zoals de rest want anders kent ie nietquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:40 schreef Quyxz_ het volgende:
Mensen die op IE lopen te kotsen omdat ze een of andere kansloze particuliere browser als fierfox of opera hebben
quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:42 schreef shifto het volgende:
[..]
Mensen die kotsen op mensen die eigenlijk gewoon veel beter zijn omdat ze wel een eigen avatar hebben en wel liete shizzle op hun comp ipv alles maar doen zoals de rest want anders kent ie niet
quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:44 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
![]()
liete shizzle Shitto.
Volgens mij ben jij juist zo iemand die met andere mee loopt.
Ow jullie gebruiken FF, nou dan moet ik het ook maar gebruiken want dan kan ik gelijk ff de interessante bink uithangen op fok.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:45 schreef Quyxz_ het volgende:
Mensen die om het onderwerp heen gaan draaien omdat ze niks meer te zeggen hebben en daarom maar over een avatar beginnen waarvan 1 seconde is gejat en 20 seconde gewoon een originele avatar is en waar zelfs ook nog is een sublieme grap in zit
Mensen die denken dat de klacht wordt veroorzaakt door het soort browser dat gebruikt wordtquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:41 schreef SimtekF1 het volgende:
Msn live search.
Mensen die over IE lopen te zeiken.![]()
Alleen met IE komt ie met die ghey live searchquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:56 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Mensen die denken dat de klacht wordt veroorzaakt door het soort browser dat gebruikt wordt
Dat is er makkelijk uit te slopen hoor, gewoon een register sleutel die even verwijderd moet worden.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:58 schreef shifto het volgende:
[..]
Alleen met IE komt ie met die ghey live search
Gewoon je host DNS file aanpassen dat ie overal www. voorzetquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:01 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat is er makkelijk uit te slopen hoor, gewoon een register sleutel die even verwijderd moet worden.
En verder doelde ik op het www gebeuren, dat is niet browser afhankelijk maar is gewoon een DNS instelling op de server.
Dan verander je toch gewoon de standaard zoekpagina van IE?quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:36 schreef Quyxz_ het volgende:
Dat vind ik echt irritant.
Dan ga je zo naar bijvoorbeeld telefoongids.nl en dan krijg je zo een kansloze MSN live search pagina.Zoals vanmorgen weer, ik wil zo een boek verkopen, ik ga naar vandijk.nl: MSN Live search
![]()
![]()
![]()
Sites waar www. voor moet
Msn Live Search
En ik kan weer een streepje zetten bij mensen die denken dat ze een originele grap hebben door mijn avatar in een topic van mij te posten, je bent nummer 69!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |