quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:21 schreef Phil1982 het volgende:
ik mis die tijd wel met karin en marian whahahahaha
Waar? Ik heb jaahaahaaren geleden bij La Place in Amstelveen gewerkt (eigenlijk heb ik wel zo ongeveer overal in die V&D gewerkt), toen het concept nog helemaal nieuw was.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:16 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Hey allemaal,
Ik begin vanmiddag bij La Place, restaurantje dus, zijn er mensen die nog goede tips hebben over bijvoorbeeld het klaarmaken van het eten? Ik bedoel dus mensen die er ook werken of gewerkt hebben.![]()
Verdient zwaar kut jaquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:30 schreef Duvel86 het volgende:
ik hoorde juist dat je er weinig verdiende..maar dit valt wel mee dus?>
Betaalt dat goed daar?quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:46 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Waar? Ik heb jaahaahaaren geleden bij La Place in Amstelveen gewerkt (eigenlijk heb ik wel zo ongeveer overal in die V&D gewerkt), toen het concept nog helemaal nieuw was.
Zoals ik al zei was het jaahaahaaren geleden. Kreeg destijds iets van 6 gulden per uur ofzoquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:33 schreef duncannn het volgende:
[..]
Betaalt dat goed daar?, ik zal er misschien ook gaan werken.
Bruto of netto?quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:45 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Ik ben 17 en verdien 3,84. Ik vind dit niet heel veel maar ben tevreden.
In Amsterdam
en da's groot mensen!quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:52 schreef Borkydude het volgende:
1 Keer gedaan voor Randstad, ik liep een beetje met zo'n kankergroot mes op watermeloenen in te hakken
Knurftquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:21 schreef Phil1982 het volgende:
ik mis die tijd wel met karin en marian whahahahaha
Mag ik hier aan twijfelen? Wellicht is ze er uit gewerkt omdat ze te veel op de grond liet vallen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:33 schreef junkiesietze het volgende:
me zus heeft er gewerkt, en is vervolgens ontslagen omdat ze alles wat op de grond viel weggooide.
ze moest dus alles wat op de grond viel weer op de broodjes leggen
en daardoor is ze ontslagen omdat ze dat niet deed.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:51 schreef MoederTeresa het volgende:
mekaar bitchslappen met rauwe biefstuk enz.
,84 ookquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:45 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Ik ben 17 en verdien 3,84. Ik vind dit niet heel veel maar ben tevreden.
In Amsterdam
waar kom je te staan dan zoet of hartig, als je op zoet staat moet je smoothies maken en taarten bakken vond k zelf leuker als hartig. Kutbroodjes smeren de hele dag werd er gek van. Maar als je beetje gekke collega's heb kan je veel lol hebben daar, mekaar bitchslappen met rauwe biefstuk enz.
mekaar bitchslappen met rauwe biefstuk enz.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |