abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51388660
Onze watte???
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_51389027
is dat eetbaar?
Ja doei.
pi_51389622
Gister ook op de A2 bij wegwerkzaamheden waar je 70 mag, kwamen ze gewoon met minimaal 120 voorbij, dat zonder licht en geluidssignalen dus niemand verwacht zo iets of ziet zo iets aankomen. Dan kunnen ZIJ zogenaamd wel getraind zijn om zo te kunnen rijden, maar je brengt net zo goed anderen in gevaar op die manier.

Ik vind het verder gewoon belachelijk dat de Politie alles kan maken omdat de regels niet voor hen gelden. Daar maken ze gewoon misbruik van en eigenlijk hoort de Politie een voorbeeld functie hebben, zeker als je anderen gaat vertellen hoe het wel en niet moet en vervolgens zelf iedere regel aan de laars lapt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_51389690
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 09:52 schreef Misanthropist het volgende:

[..]

daarom gewoon een klacht indienen
Die gaat rechstreeks de

in.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')