Volgens bert visscher reincarneren die krengen binnen 2 minuten...quote:Op donderdag 12 juli 2007 03:25 schreef Sebasser het volgende:
Hoezo verdwijnen ze opeens?
Ik sla hem dood, ik wil kijken naar zijn lijkje.
Maar nee, hij is weg.
Nergens waar ie ongezien heen kon..
En toch issie helemaal weg..
Hoe doen ze dat.
dat is mijn probleem niet.quote:Op donderdag 12 juli 2007 03:28 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Volgens bert visscher reincarneren die krengen binnen 2 minuten...
Het leuke van die krengen is dat ze nooit alleen zijn. Vorig zomer lag bij mij de piek op 30 muggen die tegelijk op mijn kamer zaten en daar kwam ik achter toen ik wilde gaan slapen.quote:
ja, en dan mag ik de komende dagen met jeuk gaan rondlopen zeker.quote:Op donderdag 12 juli 2007 03:49 schreef opgebaarde het volgende:
Laat die mug jou prikken, daarna vang je hem in een pot met lijm. Deze pot met lijm stop je ver onder de grond. Over 10.000 jaar vinden ze die pot van jou met die mug, ze (zhe aliens) gaan die mug ontleden en vinden het bloed, vanuit dat bloed klonen ze jou en je leefd weer en je maakt hier een topic over hier op fok!
Kost je geen duur financieel geld, nieuwe ervaring, stoer en allemamagish!
KEIGOEI IDEE!![]()
juuuuuuuuuuuuuuuistquote:Op donderdag 12 juli 2007 03:49 schreef opgebaarde het volgende:
Laat die mug jou prikken, daarna vang je hem in een pot met lijm. Deze pot met lijm stop je ver onder de grond. Over 10.000 jaar vinden ze die pot van jou met die mug, ze (zhe aliens) gaan die mug ontleden en vinden het bloed, vanuit dat bloed klonen ze jou en je leefd weer en je maakt hier een topic over hier op fok!
Kost je geen duur financieel geld, nieuwe ervaring, stoer en allemamagish!
KEIGOEI IDEE!![]()
Nou, koop jij nu maar een nieuwe financiele geldstroom voordat het hier totaal uit de hand escaleert schorumquote:
Ja die zijn echt super! Zie je een mug/vlieg zitten, dan moet je hem zeer langzaam benaderen, zorgen dat ie t draad aanraakt, en dan op t knopje drukken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 04:41 schreef tevebe het volgende:
Je moet zon vliegemepper kopen die ze van die schokachtige dingen geeft als ze tegen het 'racket' aankomen
Denk aan een cameraquote:
aids!quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:46 schreef Duizendpootje het volgende:
ik ben dit jaar nog geen een keer in Nederland geprikt door een mug..
in thailand daarintegen wel 100 keer!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |