Thanks for checkingquote:Op donderdag 12 juli 2007 03:48 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja daar kan ik je helaas niet mee helpen.
Maar morgen zijn er vast een hoop mensen wakker die het wel weten.
Dat vraagt ie toch niet?quote:Op donderdag 12 juli 2007 03:52 schreef sig000 het volgende:
Creative is overschat en de gemiddelde onboard van een modern moederbord is net zo goed.
Wil je en echt goede geluidskaart kun je beter naar Terrate, M-Audio kaarten kijken
Dat valt bij Terratec wel mee, een 5.1 kaartje met optisch out hoeft niet zo duur te zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2007 03:55 schreef DeeCruise het volgende:
Juuj! mensen in dit topic!
@sig000: neem aan dat die ook een prijsklasse duurder zijn?
Dat kan idd heel goed. Ik zag bij een niet nader te noemen mediazaak vanmiddag ook een trustkaartje liggen met optische uitgang. Kaart kostte 25 euro....Wat bij mij dus de nodige bedenkingen deed plaatsvinden...quote:Op donderdag 12 juli 2007 04:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat valt bij Terratec wel mee, een 5.1 kaartje met optisch out hoeft niet zo duur te zijn.![]()
Trust heb ik dan weer mijn twijfels bij maar de kaarten van Creative zijn ook niet mijn favoriet.quote:Op donderdag 12 juli 2007 04:07 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dat kan idd heel goed. Ik zag bij een niet nader te noemen mediazaak vanmiddag ook een trustkaartje liggen met optische uitgang. Kaart kostte 25 euro....Wat bij mij dus de nodige bedenkingen deed plaatsvinden...
Dan verplaats ik mijn reactie naar jou toe...weet jij of t mogelijk is om met de aansluitingen van die bovenste kaart een 5.1 signaal te krijgen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 04:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Trust heb ik dan weer mijn twijfels bij maar de kaarten van Creative zijn ook niet mijn favoriet.
Een oude Yamaha uit 't P3 tijdperk had al optical out en mijn Terratec 5.1 ding werkt al jaren prima.![]()
Dat 5.1 signaal lukt met je moederbord ook al.quote:Op donderdag 12 juli 2007 04:18 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dan verplaats ik mijn reactie naar jou toe...weet jij of t mogelijk is om met de aansluitingen van die bovenste kaart een 5.1 signaal te krijgen?
Of voor Vista drivers geld gaan vragen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 04:20 schreef vicz het volgende:
Creative maakt leuke hardware, maar hun drivers zijn enorm kut. Ik zou dus als ik jouw was voor een ander merk gaan. Ook is Creative leuk om voor ourdere hardware geen nieuwe drivers te leveren als er een nieuw OS uit komt.
Probleem....ik had dus een onboard geluidskaart, en die is gebakken....althans, de uitgangen. Dus daar heb ik al niks meer aan.quote:Op donderdag 12 juli 2007 04:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat 5.1 signaal lukt met je moederbord ook al.
De digital out van de kaart moet je dan gebruiken of optical indien aanwezig
Nee hoor gewoon ff zoeken op internet en dan een terratec bestellen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 04:47 schreef DeeCruise het volgende:
Godverdomme, nu moet ik morgen dus toch weer 15km fietsen naar die zaak toe om erachter te komen
Please! Geef me even antwoord op mijn vraag...Echt waar, dat zou enorm schelen....quote:Op donderdag 12 juli 2007 04:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee hoor gewoon ff zoeken op internet en dan een terratec bestellen.![]()
http://sounden.terratec.net/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=237quote:Op donderdag 12 juli 2007 04:59 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Please! Geef me even antwoord op mijn vraag...Echt waar, dat zou enorm schelen....![]()
[..]quote:Op donderdag 12 juli 2007 05:04 schreef sig000 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |