Ik heb nog minstens een dag nodig om goed te leren, en ik had nog wel zulke goede voornemens.quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:34 schreef Hephaistos. het volgende:
Hier hebben ze tenminste tentamens om de fatsoenlijke tijd van 18.30 uur...
Nachtje doorgaanquote:Op donderdag 12 juli 2007 02:35 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik heb nog minstens een dag nodig om goed te leren, en ik had nog wel zulke goede voornemens.![]()
Ik heb om 9:30 uur tentamen niet echt vroeg maar 13:30 of 18:30 was wel wat fijner geweest.![]()
Zit ik ook aan te denken, echter, straks ben ik vreselijk brak tijdens het tentamen en dan is al het leren alsnog voor niks geweest.quote:
Word je hard van.quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:38 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zit ik ook aan te denken, echter, straks ben ik vreselijk brak tijdens het tentamen en dan is al het leren alsnog voor niks geweest.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:38 schreef TC03 het volgende:
Niet zeuren.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:38 schreef TC03 het volgende:
Niet zeuren.
Van leren word je niet brak, hoogstens wat moe, maar dat kan je wel fixen met cafeïne voor die paar uur. Als je nu pas gaat slapen wordt je morgen waarschijnlijk duffer wakker dan dat je doorgaatquote:Op donderdag 12 juli 2007 02:38 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zit ik ook aan te denken, echter, straks ben ik vreselijk brak tijdens het tentamen en dan is al het leren alsnog voor niks geweest.
Daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 12 juli 2007 02:41 schreef Bravebart het volgende:
Als je nu pas gaat slapen wordt je morgen waarschijnlijk duffer wakker dan dat je doorgaat
Hé, respect voor de fietsenmakers hèquote:Op donderdag 12 juli 2007 02:45 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Jou mogen ze met een steen in de IJssel dumpen.Stomme fietsenmaker.
![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:45 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Jou mogen ze met een steen in de IJssel dumpen.Stomme fietsenmaker.
![]()
Slim welquote:Op donderdag 12 juli 2007 02:44 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk inen bovendien, de laatste dagen had ik semi-vakantie (ja idd toen had ik eigenlijk moeten leren) en toen is het ook iedere dag 5 uur geworden.
Dus het moet wel lukken.
Sorry, ik ben wat opvliegend vanwege al die theorieen die door gare professortjes met veel te veel tijd worden bedacht.quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:47 schreef TC03 het volgende:
[afbeelding]
Mensen die klagen worden agressief en inhumaan. [afbeelding]
Hehequote:Op donderdag 12 juli 2007 02:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik mag het nog even zeggen, volgend jaar ben ik er zelf ook eentje.
Zou ik ook worden. Het is je vergeven.quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:51 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Sorry, ik ben wat opvliegend vanwege al die theorieen die door gare professortjes met veel te veel tijd worden bedacht.![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:52 schreef Bravebart het volgende:
Hoe kan jij trouwens al tentamens hebbenVorige studie ofso ?
Ik ga werktuigbouwkunde doen, met zeer grote waarschijnlijkheid althans.quote:
Ik doe nu Economie aan de EUR, volgend jaar WB erbij dus. Wel aan de Hogeschool Rotterdamquote:Op donderdag 12 juli 2007 02:52 schreef Bravebart het volgende:
Hoe kan jij trouwens al tentamens hebbenVorige studie ofso ?
Omdat je op de middelbare school nog geen tentamens hebt ?quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij kan toch gewoon tentamens hebben? Hoe bedoel je 'al'?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |