behoren wij ervan ten genieten dan?quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:31 schreef Sebasser het volgende:
Kan je niet gewoon je hand er in steken en er van genieten zoals elke vrouw dat behoord te doen met verstopte WC's?
Vieze papua-hoerquote:Op donderdag 12 juli 2007 01:30 schreef zhe-devilll het volgende:
Nou nou nou..heb ik weer..
ik heb dus heul veul dieren in huis
Mje, wel als je alles in 1 keer doorspoelt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:32 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
behoren wij ervan ten genieten dan?
hmmzzzz wist ik nie?
Dat dachten we ook van je moeder, maar die ligt nu met een nekschot in het ziekenhuis, ga maar snel kijken.quote:
Met je kut ontstoppen natuurlijk.quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:30 schreef zhe-devilll het volgende:
Hele plee verstopt!
Al het water drijft omhoog door die hele keukenrol?
Sorry hoor moet ik nou doen dan?
Nee, die staat achter Amsterdam CS crack bij elkaar te pijpen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat dachten we ook van je moeder, maar die ligt nu met een nekschot in het ziekenhuis, ga maar snel kijken.
Dat kan ook.quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:34 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Nee, die staat achter Amsterdam CS crack bij elkaar te pijpen.
wacht je bent een marrokkano?quote:
x x x ik kom nie op de naam maar het leg op het puntje van me vingers..quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:34 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Nee, die staat achter Amsterdam CS crack bij elkaar te pijpen.
Ik ben een Nederlander die recht studeert. Nu jij weer pauper wijf.quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:35 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
wacht je bent een marrokkano?
ja nee ik snap je volkomen!
Gille de la tourette
is niets meer aan te doen!
Ga slapen joh, joint werkt vanzelf uit!
over 25 jaarrrrrrrrrrrrrrrr
Jij studeer recht?quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:37 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ik ben een Nederlander die recht studeert. Nu jij weer pauper wijf.
Tuurlijksssssssssquote:Op donderdag 12 juli 2007 01:38 schreef moemoe het volgende:
Het gaat nu wel goed met de beestjes toch?
recht? niet krom?quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:37 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ik ben een Nederlander die recht studeert. Nu jij weer pauper wijf.
Zie de ondertitel van moemoe.quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:39 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Jij studeer recht?
![]()
pauperwijf ?
zeg dat maar tegen die snol van een moeder van je, je hebt het recht niet om recht te studeren uberhaupt want je moeder is een hoerrrrrrrrrrrrr
Jij en rechten studeren?
Wat een lachertje je bent een smerige aso eerste klas!Tuig van de richel zelfs!
Een zielig klagend wezentje die nergens ooit iets leuks in kan zien!
Zeker niet in die kop van jou in de spiegel!
moemoe is lief!quote:
En zo blijft ze, tot jullie vervelend gaan doen.quote:
Leuk verhaal, maar waar staat het antwoord op mijn vraag?? Of wil je er niet voor uitkomen dat je een schamele uitkeringtrekker bent??quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:39 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Jij studeer recht?
![]()
pauperwijf ?
zeg dat maar tegen die snol van een moeder van je, je hebt het recht niet om recht te studeren uberhaupt want je moeder is een hoerrrrrrrrrrrrr
Jij en rechten studeren?
Wat een lachertje je bent een smerige aso eerste klas!Tuig van de richel zelfs!
Een zielig klagend wezentje die nergens ooit iets leuks in kan zien!
Zeker niet in die kop van jou in de spiegel!
Ga eens slapen, kneus.quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:43 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Leuk verhaal, maar waar staat het antwoord op mijn vraag?? Of wil je er niet voor uitkomen dat je een schamele uitkeringtrekker bent??
waarom kom jij er niet voor uit dat jij een schamele pauperige uitkeringrukker bent?quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:43 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Leuk verhaal, maar waar staat het antwoord op mijn vraag?? Of wil je er niet voor uitkomen dat je een schamele uitkeringtrekker bent??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |