Hoi,
Jah de zoveelste met een boete in de trein
![]()
ik was samen met een vriend van me en we gingen van Goes naar Amsterdam. Ik had de kortingskaart van me pa en koop 2 kaartjes met koring.
Ik doe die altijd en er is nog nooit wat gebeurd, komt die * conducteur aanzetten, eerst zie ik hem een ov kaart uit t plastic halen om te checken of hij wel echt was (zei die er ook gewoon bij) dus ik voelde hem al aankomen.
Ik laat me kaart zien met me duim op de geboortedatum van me pa, zoals ik normaal altijd doe. Gaat die * conducteur het checken en concludeert dat onze kaartjes niet geldig zijn.
Word mijn * pas ingenomen, 60 euro boete erbij en we worden in de * middel of nowere uit de trein gezet om een nieuw kaartje van * 45 euro te moeten kopen.
Dus in totaal zijn we rond de 130 euro kwijt geraakt voor 2 personen van Goes naar Amsterdam wat normaal 2 uur duurt maar wij 3 uur over hebben gedaan omdat we een half uur op de volgende trein moesten wachten en de "intercity" achter een stoptrein aanreed waardoor we * langzaam reden van Rotterdam tot Amsterdam.
Ik snap dat ik ongeldige kaartjes had maar die gast had ons ook eruit kunnen zetten en een nieuw kaartje laten kopen ipv ons ook nog een boete te geven.
Klacht: fucking nsb'r conducteurs die s'avonds hun vrouw slaan en fappen op je ingenomen pas.
(Ik ben blond met blauwe ogen en vind daarom dat hij een landverader is door mij zo hard te naaien, heeft mijn vader daarvoor 25 jaar treinen voor de NS gereden ?
![]()
)