Ach, we konden kiezen tussen de zoveelste ruzie tussen Brian en Amanda, die niet te verstaan is of Lieke en Huub die elkaar de liefde verklaren.quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:24 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Nee maar ik dacht, ik gooi er ff een bommetje in. Al dat Nadia geleuter...
Huub is going downquote:Op donderdag 12 juli 2007 02:18 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
gaat het hier alleen nog maar over nadia
![]()
ff denken................Wat is jouw motivatie om dgk op de voet te volgen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:26 schreef Day het volgende:
[..]
Ach, we konden kiezen tussen de zoveelste ruzie tussen Brian en Amanda, die niet te verstaan is of Lieke en Huub die elkaar de liefde verklaren.
Aangezien Nadia een DGK-bewoner is en de gemoederen zowel in het huis als hier op het forum flink bezig houdt, mag dit wel even.
Maar als jij een andere gespreksonderwerp heb: shoot!
Huub is zielig en ik ga morgen 50 kaartjes sturen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:26 schreef Day het volgende:
Maar als jij een andere gespreksonderwerp heb: shoot!
Het horloge van Dennix. Heeft hij op z'n zender gelegd, zodat we allemaal kunnen horen op welk moment het gejat wordt door Huub.quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:26 schreef STAP01 het volgende:
Ik hoor een wekker.
Antwoord op vraag 1: geen idee waarom ik het nog volg, ik snap mezelf niet.quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:29 schreef STAP01 het volgende:
[..]
ff denken................Wat is jouw motivatie om dgk op de voet te volgen?
En als het on topic moet blijven....wat zou Jaap aan het doen zijn?
Het grappige is dat hij al een horloge en schoenen van die klaploper in zijn koffer heeft gestopt dankzij Lieke.quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het horloge van Dennix. Heeft hij op z'n zender gelegd, zodat we allemaal kunnen horen op welk moment het gejat wordt door Huub.
Die heeft het toch alweer terug? Of heeft hij meerdere horloges bij zich?quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:32 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Het grappige is dat hij al een horloge en schoenen van die klaploper in zijn koffer heeft gestopt dankzij Lieke.
Oh jee! Vertel KZ!quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:32 schreef kleinzusje het volgende:
Ik moet iets opbiegten
Ik dus ook niet! Waarom boeit dit programma mij zo! Ongelooflijk!quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:30 schreef Day het volgende:
[..]
Antwoord op vraag 1: geen idee waarom ik het nog volg, ik snap mezelf niet.
Antwoord op vraag 2: Jaap ligt waarschijnlijk te dromen over Nadia.
Jij droomt van Japioquote:Op donderdag 12 juli 2007 02:32 schreef kleinzusje het volgende:
Ik moet iets opbiegten
Wat een behulpzame modquote:Op donderdag 12 juli 2007 02:30 schreef Day het volgende:
[..]
Antwoord op vraag 1: geen idee waarom ik het nog volg, ik snap mezelf niet.
Antwoord op vraag 2: Jaap ligt waarschijnlijk te dromen over Nadia.
oke vertel maar,ben weer afgeleid....quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:34 schreef kleinzusje het volgende:
Of is het opbiechten ?
Lieke en Huub hebben een horloge en een paar schoenen in de champagnekoffer gestopt. Volgens mij was dit een ander horloge.quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:32 schreef Day het volgende:
[..]
Die heeft het toch alweer terug? Of heeft hij meerdere horloges bij zich?
Ja eigenlijk wel.quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:34 schreef kleinzusje het volgende:
Of is het opbiechten ?
Dennix had twee horloges gekocht, een goedkope (om te dragen) en een dure. Vanmorgen eentje teruggekregen van een huishoudster. Ik weet niet welk horloge dat was( ik denk de dure), ze had het gevonden in een colbertje van Huub.quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:32 schreef Day het volgende:
[..]
Die heeft het toch alweer terug? Of heeft hij meerdere horloges bij zich?
als dit maar niet weer zo`n anti climax word zoals in de goudenkooi de laatste tijd het geval is....quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:35 schreef Day het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel.
Maar wat is het nou?!?
Is je fiets gejatquote:Op donderdag 12 juli 2007 02:34 schreef kleinzusje het volgende:
Of is het opbiechten ?
En toen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:36 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb Nadia een keer gezien in de kalverstraat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |