neeee maar die krijgen natasja en brian toch ook nooit???quote:
lol een exit voor zo een bitchslapquote:
Niet helemaal. Het dure horloge heeft hij terug omdat Olga het heeft gevonden in de jaszak van Huub (stommiteit van Huub). En Dennix denkt dat Huub dat had gejat uit de testimonial-ruimte.quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:45 schreef Day het volgende:
[..]
Aaaaaah! Dus Dennis denkt dat zijn dure horloge 'achter' ligt, maar intussen ligt 't bij Huub en Lieke?
Dat vind ik dan wel weer lachen.
Ik denk dat deze 8 bewoners heel ver moeten gaan, willen ze eruit worden gezet vanwege fysiek geweld. Alhoewel ik uit de brief wel begreep dat Huub op de grens zit.quote:
Ik heb Brian en natas nooit zien slaan?quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:47 schreef cindy10 het volgende:
[..]
neeee maar die krijgen natasja en brian toch ook nooit???
dus ze kunnen moeilijk dan een andere speler er wel uittrappen toch??![]()
hahahaha,deze verhaal lijn had ik nog niet gehoord!quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Niet helemaal. Het dure horloge heeft hij terug omdat Olga het heeft gevonden in de jaszak van Huub (stommiteit van Huub). En Dennix denkt dat Huub dat had gejat uit de testimonial-ruimte.
Wat Dennix niet weet is dat Huub ALLE spullen van hem heeft. Die zitten in nde champagne-koffer. Die koffer zit in een vuilniszak en is verstopt in de bosjes.
heb jij toevallig selectieve streams?? en zoja ,waar kan ik die halen???quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb Brian en natas nooit zien slaan?
Huub wel trouwens
wie niet dan.....quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:52 schreef kybe het volgende:
[..]
ok was inkoppertje .Jij wist dus wel wat het betekende![]()
Wie en wanneer danquote:Op donderdag 12 juli 2007 02:51 schreef cindy10 het volgende:
[..]
heb jij toevallig selectieve streams?? en zoja ,waar kan ik die halen???![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:52 schreef kybe het volgende:
[..]
ok was inkoppertje .Jij wist dus wel wat het betekende![]()
schattttt.....dat je het niet ziet,wil niet zeggen dat het niet gebeurd....quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wie en wanneer dan
Natas heb ik zien schoppen, maar niet zien slaan
Brian ook nooit iemand zien slaan?
Huub wel, brian bv toen hij bij amanda in bed lag...
En nog een keer veel harder bij Jaap, maar hij is zo snaeky dat hij het zo probeert te doen dat de camera's het niet zien![]()
Het is erg lastig om af te gaan op wat mensen zeggen hoorquote:Op donderdag 12 juli 2007 02:56 schreef cindy10 het volgende:
[..]
schattttt.....dat je het niet ziet,wil niet zeggen dat het niet gebeurd....![]()
daarbij staat mij een bepaald beeld van een brian die amanda een lel geeft,nog vrij scherp op mn netvlies![]()
![]()
Wel knap dat het zo scherp op je netvlies staat het was namelijk verre van duidelijk in beeldquote:Op donderdag 12 juli 2007 02:56 schreef cindy10 het volgende:
[..]
schattttt.....dat je het niet ziet,wil niet zeggen dat het niet gebeurd....![]()
daarbij staat mij een bepaald beeld van een brian die amanda een lel geeft,nog vrij scherp op mn netvlies![]()
![]()
En zag je ook dat Dennix meteen opveerde toen hij Huub hoorde opstaan ?quote:Op donderdag 12 juli 2007 03:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi van Huub, schijt aan de regels, gewoon om drie uur boven
een sigaretje gaan roken, een boterham klaarmaken en een glas
leeg drinken. Goed zo, Fuck the rules !!
Laat je niet door Eend op de kast jagen, die heeft al tijden geen streams meer.quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:56 schreef cindy10 het volgende:
[..]
![]()
Meisjes fysiek aanvallen... Fuck the rulesquote:Op donderdag 12 juli 2007 03:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi van Huub, schijt aan de regels, gewoon om drie uur boven
een sigaretje gaan roken, een boterham klaarmaken en een glas
leeg drinken. Goed zo, Fuck the rules !!
Pardonquote:Op donderdag 12 juli 2007 03:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Laat je niet door Eend op de kast jagen, die heeft al tijden geen streams meer.![]()
Volgens mij vergis je je.quote:Op donderdag 12 juli 2007 03:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Laat je niet door Eend op de kast jagen, die heeft al tijden geen streams meer.![]()
Truste en ik ga ook afhakenquote:Op donderdag 12 juli 2007 03:14 schreef Day het volgende:
Lieve mensje, houden jullie het in het nieuwe topic een beetje gezellig voor de ochtendploeg?
Ik ga pitten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |