quote:
Hoezo? Ik vind het wel wat hebben als de man betaaldquote:
Hehe dat is waarquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij hebben studenten nooit zo'n periode. Dat is gewoon een levenstijl
Móet dat?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goed zo, de man hoort grotendeels te betalen
Een Dicky is 3 posts en dat geldt allen op Retecool.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:10 schreef MaJo het volgende:
Wat overigens een dicky heet (ik ga teveel met nerds om)
Dat weet ikquote:
Dat zeg ik: levenstijlquote:maar ik zuip me nog steeds lam
En dan heb je natuurlijk ook nog de knipperdicky hequote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een Dicky is 3 posts en dat geldt allen op Retecool.
4 Posts is een Soempie
/nerdmodus
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat weet ik
[..]
Dat zeg ik: levenstijl
Ik vind het achterhaald dat een man alles zou moeten betalen om hoffelijk over te komen. Kom op, we leven in de 21e eeuw!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:07 schreef MaJo het volgende:
Hoezo? Ik vind het wel wat hebben als de man betaaldNiet alles hoor, zoals ik al eerder aangaf. Maar als hij laat zien dat hij daartoe wel bereid is vind ik dat wel wat hebben. Maar als je echt iets krijgt dan moet het wel gelijkwaardig zijn (degene die het meest verdient betaald het meest). Bij mijn laatste vriendje betaalde ik het meeste omdat hij alleen maar studeerde en ik ernaast werkte
Ben misschien een beetje ouderwets daarin?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:13 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik vind het achterhaald dat een man alles zou moeten betalen om hoffelijk over te komen. Kom op, we leven in de 21e eeuw!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |