Ik kom net uit de kroeg gewaggeldquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:55 schreef Nesle het volgende:
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee nemj e bent nog wakker
Joepiequote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:56 schreef MaJo het volgende:
Nesle! Nee niet gaan slapen, vertellen!We zijn speciaal voor jou opgebleven!
Goed zo, de man hoort grotendeels te betalenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:57 schreef Nesle het volgende:
het was heel leuk iig yuri!
hij heeft alles betaald volgens mijmaar ik heb zelf ook geld gegeven voor wat drankjes, anders is het zo stom
Lees vorige bericht! hihihihiihiquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goed zo, de man hoort grotendeels te betalenAlleen klopt je zin niet helemaal: hij heeft alles betaald volgens jou maar je hebt zelf ook betaald
Maar laat de man maar lekker de portemonnee trekken, als je inderdaad maar wel af en toe ook aanbied om te betalen
En, nog?
Hmmm, niets van aantrekken. Vertel ons maar meerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:58 schreef Nesle het volgende:
[..]
Joepiewoooew. Mijn zus is kwaad, en ik weet niet waarom?
![]()
![]()
![]()
Jaaaaaaaaaaaaaa hij was zo liefquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hmmm, niets van aantrekken. Vertel ons maar meerMaare gezoend dus, niiiice
Heeft de date ook nog een vervolg denk je?
Goed zo!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:00 schreef Nesle het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaa hij was zo lief![]()
maar hij gaat zterdag op vakantie
![]()
Meen je dat nu?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:58 schreef MaJo het volgende:
Goed zo, de man hoort grotendeels te betalen![]()
6 wijn in bierglazen! dat kreeg ikquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:02 schreef Nembrionic het volgende:
Ik weet nog wel dat ik 16 was en straalbezopen van 4 biertje niet meer van voren wist dat ik van achteren leefde.
Mooi was die tijd
Bij een eerste date wel jaquote:
2 weken, maar hij heeft net alweer gesmst, dat hij me zou missenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goed zo!![]()
Hmmm hoe lang gaat ie weg? Op zich maakt zo´n vakantie niets uit hoor, had ook met een jongen gezoend die de dag erna op vakantie ging. Daar heb ik daarna een tijdje wat mee gehad
Maar wel balen natuurlijk
Die periode maak ik nu pas echt meequote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:02 schreef Nembrionic het volgende:
Ik weet nog wel dat ik 16 was en straalbezopen van 4 biertje niet meer van voren wist dat ik van achteren leefde.
Mooi was die tijd
haha ben jij niet lam dan, je komt net uit de kroeg!quote:
Neenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:04 schreef Nesle het volgende:
[..]
haha ben jij niet lam dan, je komt net uit de kroeg!![]()
Ah dat is een goed teken! Met ´mijn´ jongen heb ik toen ook de hele nacht gesmst, en ´s ochtends belde hij meteenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:04 schreef Nesle het volgende:
[..]
2 weken, maar hij heeft net alweer gesmst, dat hij me zou missen![]()
maar ik ga slapen zo denk ik, mijn bed roept
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |