De beste winkel qua bad/douche productenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:47 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Wat is Lush? Vanaf volgende week heb ik namelijk ook een ligbad...
Sinds wanneer brengt het ongeluk dan om een paraplu in huis te openen ofzo?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, bij twee paraplu's niet. Dat heft elkaar weer op.
Wist je dat niet dat een paraplu binnenshuis openen ongeluk brengtquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sinds wanneer brengt het ongeluk dan om een paraplu in huis te openen ofzo?
Ik weet niet of je me nou in de maling neemt of dat het echt zo isquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wist je dat niet dat een paraplu binnenshuis openen ongeluk brengt![]()
Ken je gezegdesquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wist je dat niet dat een paraplu binnenshuis openen ongeluk brengt![]()
Goeiesmorgensquote:
3 kwart ken ik niet. En dat ga ik zo houden. Dat was vorig jaar ook en dat was mijn beste LL ooit, tot nu toe.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goeiesmorgens
Aangezien ik in een Lowlands obsessie bui ben: welke bands kijk jij het meeste naar uit?
Bij mij is het andersom, ken de meeste bands in ieder geval qua naam. En dan zijn er nog eens een heleboel die ik echt gaaf vind en wil zien (stuk of 20) Dat worden pijnlijke keuzesquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
3 kwart ken ik niet. En dat ga ik zo houden. Dat was vorig jaar ook en dat was mijn beste LL ooit, tot nu toe.
Op dit moment kijk ik uit naar LCD Soundsystem! Lekker dansen![]()
Ik had ENORM gehoopt op de Chemical Brothers maar die hebben al laten weten niet te komen.
Uhuhquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:33 schreef Nembrionic het volgende:
Wacht..ik vergeet wat: Ik verheug me nu al keihard op de feestavonden op Lowlands a la De Gemene Mixmeesters, 90's Now etc etc. Weet niet precies wat er dit jaar staat
Jaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bij mij is het andersom, ken de meeste bands in ieder geval qua naam. En dan zijn er nog eens een heleboel die ik echt gaaf vind en wil zien (stuk of 20) Dat worden pijnlijke keuzes
quote:Chemical Brothers ga ik op Sziget zien
Vétquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uhuh90´s now op vrijdagnacht
Ben ik alle keren geweest dus die ga ik zeker niet missen
Na vorig jaar is Never Mind the British ook een blijvertje
Verder is Balkan Beatz ook vet tof
En natuurlijk Dans le Rock in de 24uurs tent
Alle vier zijn bevestigd overigens
Ja er valt wel wat voor te zeggen, maar aan de andere kant mis je misschien dingen die je nog niet kent en later supervet gaat vinden (zoals ik dus met Wolfmotherquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja
En dát had ik vorig jaar dus niet. Omdat ik me niet verdiept heb en on-the-fly bandje ben gaan checken heb ik geweldig leuke dingen gezien zoals Psapp, The Kooks, Gogol Bordello en niet te vergeten: Wolfmother
Dat wil ik dit jaar ook weer doen
[..]
Awquote:![]()
Ik heb ze afgelopen keer hier in Nederland óók al gemist
De foute hits doen ze gelukkig op Lowlands wel. In tivoli laatst nauwelijks, was het opeens terndy verantwoord ofzoquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vét![]()
Dat is altijd zo cool
Ik hoop weer op een hoop foute hits.
Dat vind ik zo cool aan de Gemene Mixmeesters. Die gingen dan Britney Spears mash-uppen met een Motown klassieker ofzo
Dat is waar..daar heb ik aan gedacht. Want ik heb Gogol Bordello wel gezien maar niet helemaal omdat ik eerst voor het enorm tegenvallende Massive Attack ging. Ik heb er gewoon alle vertrouwen inquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja er valt wel wat voor te zeggen, maar aan de andere kant mis je misschien dingen die je nog niet kent en later supervet gaat vinden (zoals ik dus met Wolfmother)
Daar is helegaar niets mis meequote:AwEerlijk gezegd ben ik wel blij dat ze niet op Lowlands staan
De programmering van Sziget lijkt al zo erg op LL, anders had ik net zo goed alleen naar LL kunnen gaan
Maar als je alles vergeten bent hoe kan je dan een verslag maken?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:53 schreef Nesle het volgende:
wow omg net terug uit de stad
ik denk dat ik als ik wkker word ik niet meer hier iets van herinner. k ben echt beeetje lam
haha date was leuk!![]()
morgen uitgebreid verslag
![]()
nu ga ik slapen![]()
![]()
Ja ik weet het. Ik ben er één keer geweest(ja, toen) in Tivoli en dat was inderdaad vrij eh..beschaafd zeg maar. Leuke avond maar beetje jammerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
De foute hits doen ze gelukkig op Lowlands wel. In tivoli laatst nauwelijks, was het opeens terndy verantwoord ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |