Mwah ok, ik heb ook baantjes gehad waarin het leuk was als het een beetje druk was. Maar nu werk in een callcenter waar ik telkens hetzelfde moet herhalenquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb altijd liever dat het tyfusdruk is dan dat ik uit m'n neus zit te vreten. Zonde van mijn tijd. En ik wil ook gewoon werken voor mijn geld.![]()
Vind het voorlopig wel prima zo. Verdiend lekker en geen zin om iets anders te gaan zoeken.quote:
Correct geredeneerdquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als het werk niet heel erg is en het wel redelijk verdient heb je nog niet direct een reden om wat anders te zoeken toch?
Tuurlijk de akq-hotline staat altijd aanquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:58 schreef wyccie het volgende:
Heb jij je Hotline wel aan staan?
Nee, bij twee paraplu's niet. Dat heft elkaar weer op.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:58 schreef Yurithemaster het volgende:
en ik heb trouwens 2 paraplu's opengedaan terwijl ik binnen was en het is ook nog op vrijdag de 13de ga ik nu dood?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |