Of je je creditcard iedere maand in één keer wilt aflossen of gespreid over maanden.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:35 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben een creditcard aan het aanvragen, maar ik heb er wel echt de ballen verstand van.... of ik mn uitgaven gespreid wil betalen ja (kreditlimiet) of nee (bestedingslimiet)....
Volgens mij zit er standaard een limiet op van 1500 en voor studenten zal dat wellicht nog lager liggen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:08 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb inmiddels besloten om een bestedingslimiet te nemenHet gaat me er vooral om dat ik af en toe wat via internet wil kopen, en een creditcard mee op vakantie lijkt me ook een fijn idee. Kan me nog wel een studie-excursie herinneren waar ik de laatste middag in Florence alles van mn studiegenoten moest bietsen omdat ik niks mee kon opnemen
Zo'n lullig gevoel.....
lees vorig topic maar terugquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:15 schreef Djep het volgende:
maar dat meppel snap ik niet hoor....
Ja, het verbaasde mij ook enigszins. Mijn laatste tentamen heb ik ook gehaald, mijn minor zit er nu op!quote:
Hoe was je date of is dat vanavond pas>?quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:45 schreef Nesle het volgende:
joew
terug uit de stad en het is weer als vanouds gezellig![]()
nu broodje bakker bart eten en dan weer de stad in
Ik moest voor mijn minor 5 vakken van 6 ECT's volgen. Dat verslag was slechts een onderdeel van één van die vakken...quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:15 schreef LadyBlack het volgende:Terug uit de stad.... nog steeds geen cadeautje voor een jarige vriend (morgen) gevonden....
TSE, moest je voor een minor een verslag van 80 pagina's schrijven??![]()
Welke opleiding doe je precies?quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:01 schreef LadyBlack het volgende:
Jeetje zeg, zoveel pagina's hoeft mijn scriptie niet eens te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |