Vanavond pas, 8 uur ofzoquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoe was je date of is dat vanavond pas>?
Succes, en als ie rare dingen doet... De soempie hotline is er ook voor jouquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:27 schreef Nesle het volgende:
Nou ik ga naar de stad, leuk dat er iemand is om mij succes te wensen
quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Succes, en als ie rare dingen doet... De soempie hotline is er ook voor jou![]()
Goed bezigquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:40 schreef iamredleader het volgende:lekker bezig hier, goede samenwerking in de keuken met m'n
![]()
1) brood bakken - brood zit nu in de oven
2) tomatensoep maken - soep staat nu te pruttelen
3) avondeten gemaakt - en gegeten![]()
4) opruimen - deels al gedaan![]()
Badder zequote:
Dat is nog altijd beter dan dat het tyfus druk isquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens heb ik me enorm zitten vervelen op m'n werk
Ik heb altijd liever dat het tyfusdruk is dan dat ik uit m'n neus zit te vreten. Zonde van mijn tijd. En ik wil ook gewoon werken voor mijn geld.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:18 schreef erkel het volgende:
[..]
Dat is nog altijd beter dan dat het tyfus druk is![]()
Mwah ok, ik heb ook baantjes gehad waarin het leuk was als het een beetje druk was. Maar nu werk in een callcenter waar ik telkens hetzelfde moet herhalenquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb altijd liever dat het tyfusdruk is dan dat ik uit m'n neus zit te vreten. Zonde van mijn tijd. En ik wil ook gewoon werken voor mijn geld.![]()
Vind het voorlopig wel prima zo. Verdiend lekker en geen zin om iets anders te gaan zoeken.quote:
Correct geredeneerdquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als het werk niet heel erg is en het wel redelijk verdient heb je nog niet direct een reden om wat anders te zoeken toch?
Tuurlijk de akq-hotline staat altijd aanquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:58 schreef wyccie het volgende:
Heb jij je Hotline wel aan staan?
Nee, bij twee paraplu's niet. Dat heft elkaar weer op.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:58 schreef Yurithemaster het volgende:
en ik heb trouwens 2 paraplu's opengedaan terwijl ik binnen was en het is ook nog op vrijdag de 13de ga ik nu dood?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |