erna pas? men zegt van wel..quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:38 schreef Sjummie het volgende:
Geen zout op Klara126 tijdens het bakken
Ja dacht ff verstand op nul..quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:39 schreef GebakkenEi het volgende:
Heb je m nog opgegeten?
Hier hield ik op met lezenquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:37 schreef zhe-devilll het volgende:
sta daar te zingen bij de pan, boter derin je weettog?
Ok ygapquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:40 schreef Tism het volgende:
Ach, als jij dat stuk vlees niet gekocht had, dan had iemand anders 't wel op zijn bord liggen, nu!
En anders was die koe met de naam (waarschijnlijk dat enne nummer op de verpakking) voor niks gestorven.
He verdorie. Ik dacht dat ik mn post op tijd aangepast had. Ik las namelijk over je zinnetje: "Ik wil nu weten wie ik opgegeten heb nml." heenquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:40 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ja dacht ff verstand op nul..
hele tijd flitste dat nummer me wel voor den ogen maja..het smaakte wel errug lekker!
Heel sammig, denk dat het een jong koetjuh was..
aaaaaaw zieuwligggggg
quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:42 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ok ygap
(yougotapoint)
maar ik wil toch een naam erop!
Vinnik leuk bv net als bij pakkies peuken maar dan anders!
Bv u eet nu bertha 2334266 uit ierland!
Ze heeft een leuk leven gehad dus voelt u zich niet schuldig.. ze werd zo en zo oud.
Ze heeft 4 kalfjes gekregen, ze at gras en koeiebix ofzo..
Ja dat vind ik dan wel een stukje respect naar die koe toe zeg maar..snappie?
Zo rauw mogelijk aub!quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:43 schreef GebakkenEi het volgende:
[..]
He verdorie. Ik dacht dat ik mn post op tijd aangepast had. Ik las namelijk over je zinnetje: "Ik wil nu weten wie ik opgegeten heb nml." heen![]()
Hoe heb je m op? Rare, medium of well done?
(Hier een "rare"-eter)
Nou voor de duidelijkheid, ik wil dat ze die wel krijgen!!!!quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:44 schreef mike4141 het volgende:
Vleeskoeien krijgen doorgaans geen naam, even voor de duidelijkheid enzo
Ow nee daar word je erg snel oud van en krijg je enorm veel rimpels van!quote:
Nou ga rukken zou ik zo zeggen!quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:55 schreef Skic. het volgende:
Ik krijg er trek van zeg!
Nodig FOK!-tv e.d. uit voor de nodige publiciteitquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:53 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou voor de duidelijkheid, ik wil dat ze die wel krijgen!!!!
Ik ga nu een spandoek maken en morgen bij balkie in zijn voortuin staan...
Ik zie veel biefstukjes daarquote:
Ok, successquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:53 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou voor de duidelijkheid, ik wil dat ze die wel krijgen!!!!
Ik ga nu een spandoek maken en morgen bij balkie in zijn voortuin staan...
Misschien kunnen ze ook een foto van de koe waarvan die biefstuk is op de verpakking zetten. Dan kan je ze zo uitknippen en sparenquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:37 schreef zhe-devilll het volgende:
Mijn klacht: C1000 plaats dit aub op de onderkant van de verpakking en voeg de naam des koes erbij aub!![]()
Maar stel nou he, God wil helemaal niet dat wij koetjes enzo eten, en dus komen we in een volgend leven zelf terug als koetjuh!quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Niet over nadenken. Dieren zijn voedsel.
Ze willen ook graag opgegeten worden. Het is hun levensdoel. En jij helpt ze hun doel te vervullen.
aaaaaaaaaaaahahahahahaquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze ook een foto van de koe waarvan die biefstuk is op de verpakking zetten. Dan kan je ze zo uitknippen en sparen![]()
maak nie uit of ze een nummer krijgen ik ben voor een naam!quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:06 schreef Stakky het volgende:
Zout altijd na het bakken, anders droogt het vlees uit en dat maakt zeker verschil als je hem bleu, rare of medium eet.En zoals al eerder gezegt vlees koeien krijgen geen naam maar een nummer.
Goed idee!quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:08 schreef zhe-devilll het volgende:
...misschien kan ik dat nummer omzetten in letters, een nummerologisch geheel zeg maar..
en dan krijg je een naam toch?
wacht ik ga ff zoeken in de prullebak
brb
ok komt ie danquote:
Respect? Respect? Vergis je niet! Dat nummer is alleen om een bron van besmetting te traceren als de consument vervalt in vergaande dementie-achtige Creutzfeldt-Jakob symptomen. Leuk dat die koe een identiteit heeft, een nummer (! waar is koe 666?), maar waarschijnlijk is het een kistkalf dat jarenlang op een betonnen vloer tussen stalen hekken geforceerd moest vreten zonder ooit te kunnen genieten van vers gras en de lome middagzon. Meerdere malen verkracht door stier Herman 31 en verschillende boeren uit te omgeving. Kinderen uit haar baarmoeder gerukt met een touw. Hoefrot. Veeartsen met armen in haar aars. Zuigers aan je tepels. Stroomstokken. Ploertendoder in haar nek. Onderdelen en sap van haar lichaam verkocht voor een gering bedrag aan wezens hoger in de voedselketen. Gekweekt als een tomaat voor consumptie.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:42 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ok ygap
(yougotapoint)
maar ik wil toch een naam erop!
Vinnik leuk bv net als bij pakkies peuken maar dan anders!
Bv u eet nu bertha 2334266 uit ierland!
Ze heeft een leuk leven gehad dus voelt u zich niet schuldig.. ze werd zo en zo oud.
Ze heeft 4 kalfjes gekregen, ze at gras en koeiebix ofzo..
Ja dat vind ik dan wel een stukje respect naar die koe toe zeg maar..snappie?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:37 schreef zhe-devilll het volgende:
Mijn klacht: C1000 plaats dit aub op de onderkant van de verpakking en voeg de naam des koes erbij aub!![]()
dat zijn dus boeren he!quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:13 schreef Cascade het volgende:
[..]
Respect? Respect? Vergis je niet! Dat nummer is alleen om een bron van besmetting te traceren als de consument vervalt in vergaande dementie-achtige Creutzfeldt-Jakob symptomen. Leuk dat die koe een identiteit heeft, een nummer (! waar is koe 666?), maar waarschijnlijk is het een kistkalf dat jarenlang op een betonnen vloer tussen stalen hekken geforceerd moest vreten zonder ooit te kunnen genieten van vers gras en de lome middagzon. Meerdere malen verkracht door stier Herman 31 en verschillende boeren uit te omgeving. Kinderen uit haar baarmoeder gerukt met een touw. Hoefrot. Veeartsen met armen in haar aars. Zuigers aan je tepels. Stroomstokken. Ploertendoder in haar nek. Onderdelen en sap van haar lichaam verkocht voor een gering bedrag aan wezens hoger in de voedselketen. Gekweekt als een tomaat voor consumptie.
Doe mij nog maar een biefstukje en een glas melk!
Savvy?
![]()
paar post boven lezen staat het alquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:15 schreef zhe-devilll het volgende:
iemand het nr al ontcijferd?85374914152638
Probeer het anders eens met T9quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:15 schreef zhe-devilll het volgende:
iemand het nr al ontcijferd?85374914152638
eet smakelijk:quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Gofte, Ik heb nu honger als een koooooeeehhh, honger als een kooooeeeeeehhh!!!
Ik ben spontaan verliefdquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:42 schreef SHE het volgende:
en daarom voel ik me dus prima
shoot the whales!!!
save the seals !
ik raak no way in freakin ' hell ooit nog een stukje pfffffffff aan.
tenzij ik hem eigenhandig de nek om draai.
tuukquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:50 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ik ben spontaan verliefd![]()
Heb je mijn dagboeken gelezen soms
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |