ik vond anders dat ik een mooi verslag had. net zoals mijn stagebegeleider van het bedrijf.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:34 schreef L-IS het volgende:
hoofdstoot: had het dan meteen goed gedaan
hoezo? ik werk nu nog bij dat bedrijf. bezig met hetzelfde project. dus dat lijkt er wel op dat ik dus iets goed doequote:
het bedrijf waar ik afstudeerde had een opdracht om een machine te maken. en die machine moest in 3d uitgetekend worden. de opdracht was om delen van die machine in 3d tekenen construeren.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:38 schreef skippy22 het volgende:
Waar ging het over dan
"en onderaan zitten dan vier hoekjes, zodat de machine blijft staan"quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het bedrijf waar ik afstudeerde had een opdracht om een machine te maken. en die machine moest in 3d uitgetekend worden. de opdracht was om delen van die machine in 3d tekenen construeren.
ik moest lachenquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:41 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
"en onderaan zitten dan vier hoekjes, zodat de machine blijft staan"
maar hoe kunnen ze dan weten hoe je functioneerd? als je meer bezig bent met het verslag dan de opdracht. en anderen hebben met een verslag waar ze 2 dagen aan hebben gewerkt genoeg gehad. en ik moet natuurlijk weer de verkeerde leraar treffenquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:50 schreef Guncta het volgende:
Dat is toch meestal zo met scholen? Dat je meer moet onderbouwen dan uitdenken/uittekenen. Hoe willen ze je anders beoordelen als ze niet weten waarom je wat hebt gedaan?
je kan ontzettend hard werken en goed functioneren, maar als je niet begrijpt (of niet kan aantonen dus) waar je mee bezig bent (theorie aan praktijk koppelen dus) keuren ze het snoeihard afquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar hoe kunnen ze dan weten hoe je functioneerd? als je meer bezig bent met het verslag dan de opdracht. en anderen hebben met een verslag waar ze 2 dagen aan hebben gewerkt genoeg gehad. en ik moet natuurlijk weer de verkeerde leraar treffen![]()
ik kan dat wel allemaal aantonen. laat ze maar vragen. maar ik vind het onzin om elke bewerking in 1 plaat in het verslag te poten en te gaan beargumenteren. ik moet meer dan 1 plaat/strip/deeltjequote:Op woensdag 11 juli 2007 23:07 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
je kan ontzettend hard werken en goed functioneren, maar als je niet begrijpt (of niet kan aantonen dus) waar je mee bezig bent (theorie aan praktijk koppelen dus) keuren ze het snoeihard af
wees blij dat de leraar het afkeurt, dan leer je er tenminste wat van
moet je later bij je baas ookquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik kan dat wel allemaal aantonen. laat ze maar vragen. maar ik vind het onzin om elke bewerking in 1 plaat in het verslag te poten en te gaan beargumenteren. ik moet meer dan 1 plaat/strip/deeltje
ik hoef dat niet schriftelijk vast te leggen. en dat later kun je veranderen in nuquote:
Tuurlijk snappen ze wel dat je later met werk dat ook niet zo overdreven zult doen. Op het werk weten ze waar je mee bezig bent omdat ze meer contact met je hebben en precies weten welke opdracht ze hebben uitgeschreven en wat de bedoeling is. Ook zien ze je constant aan het werk en merken ze al de vorderingen op. Oftewel, ze hebben een beter inzicht in het proces wat je ondergaat. ook wordt effectiviteit op het werk meer beloont dan op school. Maar dat is de bedoeling ook niet van school. Je bent er om te leren. Om het proces wat je onder gaat beter naar voren te laten komen moet je gewoon zo af en toe een tussentijds gesprek aanvragen je werk laten zien.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik hoef dat niet schriftelijk vast te leggen. en dat later kun je veranderen in nu
dat doe je toch zelf, sterf!quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:33 schreef rulerofdeath het volgende:
mijn afstudeerverslag is afgekeurd. en als ik mijn leraar zo moet geloven had ik meer tijd in mijn verslag moeten stoppen dan in de opdracht zelf.
en daarkom zit ik nu achter de computer proberen dat verslag goed te krijgen
ik moet zowat mijn hele verslag opnieuw maken
het b;lijft subjectieve rotzooi al die verslagen en puntenquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:13 schreef DeuceFour het volgende:
Ja je moet het ook SMARTbeschrijven hč? Nee je hebt gelijk, het proces beschrijven is moeilijk en daarnaast ook nog eens afhankelijk van de beoordelende docent/leraar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |