Als het haar lukt, speelt ze het spel goed.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:15 schreef mazaru het volgende:
Nadia is nu bezig om te zorgen dat Jaap niet voor Dennix kiest, maar voor haar.
Dit loeder is zo ontzettend smerig hypocriet!
zeer vreemd, zeer storendquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:13 schreef Lady-night het volgende:
[..]
dit is wat ze tegen Jaap zei:
Nadia heeft spijt van twee dingen, teveel drinken en dat ze dan ook een blackout kan krijgen en ze schaamt zich dat ze 2 maal gebeten heeft. Ze schaamt zich, maar ze heeft geen spijt, want ze wilde hem pijn doen.
Jaap: zegt dat ze voorzichtig moet zijn met meteen toegeven dat ze iets gedaan heeft. Jaap zegt dat Huub erover liegt, zoals
de schoppen.....die geeft Jaap mee.
Sportief.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:11 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb net te vroeg gesproken blijkbaar en het verkeerde stukje gekeken. Dus hierbij nog even de toevoeging dat verderop Huub inderdaad het broekje kapot trekt, waarna Nadia de twee gebroken stukjes weer aan elkaar knoopt.
Nee joh, dat denkt ze... Binnen 1 week heeft ze zich al zo aangestelt en ongeloofwaardig gemaakt, iemand met een beetje verstand prikt er zo doorheen. Jammer dat Jaap in zijn wormvormig aanhangseltje niet zoveel hersencellen heeft zitten.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:15 schreef riri het volgende:
ze is behoorlijk geslepen
quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Sportief.![]()
Al vind jij waarschijnlijk nog steeds dat dit een gerechtvaardigde daad was, maar ik denk dat iedereen de stellingen wel heeft betrokken en dat we elkaar niet meer gaan overtuigen.
Niet mee eens en daar zal ik het ook nooit mee eens worden. Maar ontopic maar weerquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:14 schreef Inukshuk het volgende:
Huub zat harstikke fout toen hij de slip van Nadia naar beneden trok. Hij weet het en wij weten het. Domme fout omdat hij te agressief is, klaar einde verhaal.
Tjonge Scan, overal zit wel een beetje gelijk in. Maar in wat ik zeg ook, en ik hoop dat je me daarin geen ongelijk zult geven. Grenzen worden veelvuldig overschreden. En ik hoop oprecht dat datgene waar wij ons druk over maken ter harte wordt genomen door dat stelletje dat ons van de streams voorziet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zit je net uit te leggen dat hij daar een hele goede reden voor had wat mij betreft. En ik ga geen verschil zien tussen man en vrouw in dit geval. Nadia begon een gevaarlijk spel door een relatie kapot te willen maken en stoer te gaan lopen verkondigen dat ze Huub zou gaan neuken. Dat moet je gewoon niet doen. Makkelijk zat. Dat Huub haar daarna begint uit te dagen vind ik zelf een zeer logische reactie. Als iemand mijn relatie kapot zou willen makan kan ik je verzekeren dat ik wel een stukje verder zou gaan. Dat geef ik je op een briefje.
preciesquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet mee eens en daar zal ik het ook nooit mee eens worden. nadia startte een gevaarlijk spel en Huub ging er in mee. Nadia ging met haar tong en die klap en de bedoeling een relatie kapot te maken vele malen verder dan Huub ging. Aan mij had ze ook een hele verkeerde gehad. En achteraf zielig gaan doen dat ze een vrouw is en dat je die met respect moet behandelen werkt bij mij al helemaal niet. Respect moet je verdienen en dat was ze in 1 klap kwijt door die walgelijke acties daarvoor.
Maar we verschillen dus van mening. Moet kunnen op een forum
quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:22 schreef Inukshuk het volgende:
Maar wel jammer dat je niet kan toegeven dat je harstikke verkeerd zit![]()
Oh, hee was dat nou, denk ik een keer snel te zijn met terug posten gaat het weer misquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet mee eens en daar zal ik het ook nooit mee eens worden. Maar ontopic maar weer
deze discussie hadden we gisteren toch ook al, ik dacht dat je om was. begin je weer met je aanranden!! hij vertelde dat hij haar lekker terugzoende, als je wordt aangerand loop je echt wel weg! en ga je niet zeggendat je het terugdeed!!quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet mee eens en daar zal ik het ook nooit mee eens worden. Maar ontopic maar weer
Jammer dat het met haar is.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:23 schreef akveor het volgende:
Ik vind het een mooi gesprek tussen Jaap en Nadia.... Jaap is heel open... mooi om te zien.
Ja, het was weer een lang bericht, maar ik bedacht me. Het was een zoveelste herhaling, dus vandaar de edit.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:24 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Oh, hee was dat nou, denk ik een keer snel te zijn met terug posten gaat het weer mis![]()
In geen enkele bui is ze te harden...quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:21 schreef 2live het volgende:
Natasia in deze bui is echt niet te harden! Ze gedraagt zich als een puber.
ik denk dat jaap nadia wel doorziet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:24 schreef scanman01 het volgende:
Jaap ligt wel lang te kletsen met Nadia. Zal ze haar doel bereiken? Ik denk toch dat Jaap slimmer is dan dat.
quote:
Je hebt gelijk, maar ik word hier helemaal gek van.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:25 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
In geen enkele bui is ze te harden...![]()
Daar heb ik geen problemen mee ... Ik kijk DGK voor dit soort gesprekken en ik die zijn er veel te weinig...quote:
Dennis haalt de 5% niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik denk dat Nix boven Huub komt in de pp, wat denk nix wel niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |