Daar zat helemaal geen vetertje, het was een slipje, geen bikinibroekje. Hij trok het kapot.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:57 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb dat 'slipje trekken' nog even gekeken. Huub trok het vetertje aan de zijkant los jaDat is wel even iets anders dan 'hij trok het slipje van haar kont af'.
![]()
Dat was ik toch al, ongeacht bij wie hij zich nog aansluit.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:00 schreef petraa het volgende:
Sorry wat een stelletje inclusief die achtelijke Jaap, die zit Huub nu wel erg af te zeiken. Ik ben DEFINITIEF KLAAR MET JAAP.
Ik heb een keer vreselijk om PC_Eend moeten lachen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Was ik vanavond nog voor een grillburger...geen pammetjes te krijgen hoor..
ik heb het nog gevraagd aan de dame achter de toonbank..
stond ik dan met mijn gewisselde euro´s![]()
Precies, maar opeens zien sommigen wat ze graag wilen zien.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]Strik losgetrokken is niet echt kapot getrokken ......
Later toen ze voorover gebogen stond bij weet ik wie, zag je meer.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt. Er is niets kapot getrokken. Hij trok de veter los en Nadia bond het heel rustig weer vast. Ze heeft geen moment naakt gestaan.
Ik ook, dus ik begrijp Huub's reactie enigzins wel, alhoewel ik het niet rechtlul.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt? Dat heb ik niet eens gezien. Dat gaat wel vrij ver ja, maar ik blijf van mening dat het Nadia zelf is die met dat spel is begonnen.
Vandaar dat ze het gewoon weer vastknoopte. Kom op zeg. Wake up.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:02 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Daar zat helemaal geen vetertje, het was een slipje, geen bikinibroekje. Hij trok het kapot.
Allemaal materiaal voor Huub's advocaat.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:02 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat Brian medicijnen krijgt, maar als Huub om een spiego vraagt is dit niet mogelijk. Daarmee vind ik persoonlijk dat de boetes die worden uitgedeeld naar Huub toe vanwege zijn agressief gedrag mede mogelijk wordt gemaakt door de FEBO. Als zij niet willen erkennen dat Huub een probleem heeft met zijn gedrag, en niet tot een oplossing willen komen anders dan alleen een drank verbod is de FEBO echt fout bezig.
Relativeren met een buitenstaande is misschien net dat wat Huub nodig heeft.
Ik heb de streams waar weer uitgezet, Jaap zit weer met een alter-ego uit zijn speknek te lullen![]()
Of het nou kapot is getroken of niet, het slaat nergens op dat hij in een kwade bui de broek van een vrouw d'r kont probeert af te trekken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt. Er is niets kapot getrokken. Hij trok de veter los en Nadia bond het heel rustig weer vast. Ze heeft geen moment naakt gestaan.
Ik dacht ook dat het zo'n slipje met een dun zijvetertje was die hebben maar een zacht rukje nodig om kapot te gaan.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoals ik het zag, trok hij helemaal niet hard, maar ging de strik aan de rechterkant los.
Nee, Natasia beperkt het idd niet tot uitspraken....quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Natasja: Toen Huub zei dat mensen zoals Jaap moesten vergassen, toen dacht ik echt van, nee dit kan niet.
Natasja is wel heel goed. Die doet zoiets niet.
Wel een bikini. Het bikinibroekje moest weer teruggegeven worden aan die juf van de bikini's. Lieke heeft dat gedaan.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:02 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Daar zat helemaal geen vetertje, het was een slipje, geen bikinibroekje. Hij trok het kapot.
Jahaaa, zoiets heeft Jaap toen ook gedaan met Lieke, daar hebben ze ook niks over gezegd.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Of het nou kapot is getroken of niet, het slaat nergens op dat hij in een kwade bui de broek van een vrouw d'r kont probeert af te trekken.
Hoe was dat ook al weer met de dood van Sylvia's opa? God straft onmiddellijk? En tegen Eric, ik heb tenminste wel een moeder?quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, Natasia beperkt het idd niet tot uitspraken....
Dat is een echte bikkel en gaat gewoon over tot actie (en komt er mee weg)
Laten we het hopen dan. Ik hoop dat Joris en Theo hier iets mee aankunnen. Ik vind Huub echt bij tijden super fout, maar wel iemand die er het beste van iets wil maken, en ook iemand die oprecht zijn fouten kan toegeven.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:05 schreef FdW het volgende:
[..]
Allemaal materiaal voor Huub's advocaat.![]()
Mijn gok is dat de boete's zijn voor :quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:07 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jahaaa, zoiets heeft Jaap toen ook gedaan met Lieke, daar hebben ze ook niks over gezegd.
Ik denk (zoals COT) dat die boete komt over wat in de streamlock is gebeurd.
Huub doet daty onder druk van achter. Heeft Nada nog haar excuses aangeboden voor de klap en de beten?quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:08 schreef Anderkeertje het volgende:
Huub heeft zelf toegegeven dat hij fout zat met die string/bikinibroekje. Waar gaat het dan nog over?
Aan een slipje zit geen strik dat staat niet wanneer je er kleding overheen hebt. Jij ziet het met een "Huub-bril". Ik heb het een paar keer bekeken en hij trok het dus duidelijk kapot !!quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vandaar dat ze het gewoon weer vastknoopte. Kom op zeg. Wake up.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:08 schreef Anderkeertje het volgende:
Huub heeft zelf toegegeven dat hij fout zat met die string/bikinibroekje. Waar gaat het dan nog over?
Dat kun je haar niet kwalijk nemen, die krengen gaan iedere keer kapot als ze in de buurt komtquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe was dat ook al weer met de dood van Sylvia's opa? God straft onmiddellijk? En tegen Eric, ik heb tenminste wel een moeder?
Ach, tegen wie hebben we het. Wij weten het, zij heeft nog nooit in de spiegel gekeken.
Ik zit je net uit te leggen dat hij daar een hele goede reden voor had wat mij betreft. En ik ga geen verschil zien tussen man en vrouw in dit geval. Nadia begon een gevaarlijk spel door een relatie kapot te willen maken en stoer te gaan lopen verkondigen dat ze Huub zou gaan neuken. Dat moet je gewoon niet doen. Makkelijk zat. Dat Huub haar daarna begint uit te dagen vind ik zelf een zeer logische reactie. Als iemand mijn relatie kapot zou willen makan kan ik je verzekeren dat ik wel een stukje verder zou gaan. Dat geef ik je op een briefje.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Of het nou kapot is getroken of niet, het slaat nergens op dat hij in een kwade bui de broek van een vrouw d'r kont probeert af te trekken.
Nee dat vond ze lekkerquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Huub doet daty onder druk van achter. Heeft Nada nog haar excuses aangeboden voor de klap en de beten?
En dat is strafbaar, want zo'n gore Nadir reet zorgt voor trauma's.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:09 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Aan een slipje zit geen strik dat staat niet wanneer je er kleding overheen hebt. Jij ziet het met een "Huub-bril". Ik heb het een paar keer bekeken en hij trok het dus duidelijk kapot !!
Dat bedoelde ik, ben op sarcastische modequote:Op woensdag 11 juli 2007 23:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe was dat ook al weer met de dood van Sylvia's opa? God straft onmiddellijk? En tegen Eric, ik heb tenminste wel een moeder?
Ach, tegen wie hebben we het. Wij weten het, zij heeft nog nooit in de spiegel gekeken.
http://www.youtube.com/watch?v=AZ3tU29ki1c Bekijk dit filmpje dan eens aub!!!quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:06 schreef scanman01 het volgende:
Nogmaals gekeken en er zit idd geen veter, maar er is ook niets kapot. huub trekt het slipje aan een kant vrij ver naar beneden, maar Nadia houdt het aan de andere kant al vast. Ze trekt het daarna gewoon weer aan die ene kant omhoog. Niets verder aan de hand. Geen slipje kapot of van het lijf gerukt.
We kunnen er toch niets mee... of moeten een stuk of 100 vaste users iedere fout gaan beoordelen en een stemming uitbrengen over de overtreding en de te geven sanctie??quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:10 schreef petraa het volgende:
Ik ben klaar met de discussie over gisteren, gaan jullie lekker nog ff door over wie wat heeft gedaan en wie wat heeft gezien. De brief met de sanctie is gekomen. Klaar toch dan ??? We kunnen nog dagen, weken ouwehoeren hierover, maar de FEBO beslist nog steeds. Laten we ons dan nu eindelijk op de streams concentreren, want daar is een COS voor bedoeld.
Daar ben ik het wel mee eens. Het was geen slimme actie. Maar zoals gezegd was ik nog verder gegaan als iemand op zo'n lage en valse manier mijn relatie wilde kapotmaken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zal er niks meer over zeggen, alleen dit: Pluspuntje van Huub om dat toe te geven.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:11 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb net te vroeg gesproken blijkbaar en het verkeerde stukje gekeken. Dus hierbij nog even de toevoeging dat verderop Huub inderdaad het broekje kapot trekt, waarna Nadia de twee gebroken stukjes weer aan elkaar knoopt.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
We kunnen er toch niets mee... of moeten een stuk of 100 vaste users iedere fout gaan beoordelen en een stemming uitbrengen over de overtreding en de te geven sanctie??
Dat zou pas interactief zijn
Dat zou ook een BANvrije villa zijn trouwens![]()
Jij bent echtquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:11 schreef FdW het volgende:
[..]
En dat is strafbaar, want zo'n gore Nadir reet zorgt voor trauma's.![]()
dit is wat ze tegen Jaap zei:quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Huub doet daty onder druk van achter. Heeft Nada nog haar excuses aangeboden voor de klap en de beten?
Dan was het gewoon niet erg kapot, klein beetje telt niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:11 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb net te vroeg gesproken blijkbaar en het verkeerde stukje gekeken. Dus hierbij nog even de toevoeging dat verderop Huub inderdaad het broekje kapot trekt, waarna Nadia de twee gebroken stukjes weer aan elkaar knoopt.
Nadia gaf ook toe dat ze Huub had geslagenquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zal er niks meer over zeggen, alleen dit: Pluspuntje van Huub om dat toe te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |