ja samen met je moeder, en we gaan met z'n allen om beurten met haar in de bossies.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:16 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Vraag ik me af: waar werk je? Plantsoenendienst?
VMBO opleiding gehad?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:18 schreef dvdk het volgende:
[..]
ja samen met je moeder, en we gaan met z'n allen om beurten met haar in de bossies.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:18 schreef dvdk het volgende:
[..]
ja samen met je moeder, en we gaan met z'n allen om beurten met haar in de bossies.
Kennelijk ja.quote:
ja ik zat bij je zusje in de klas, en we gingen met z'n allen om de beurt met haar op de wc's.quote:
Best goor eerst [insert number] gasten voor je met hun lul in dat kind en dan kom jij er lekker overheenquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:24 schreef dvdk het volgende:
[..]
ja ik zat bij je zusje in de klas, en we gingen met z'n allen om de beurt met haar op de wc's.
Die gasten werken hier nie meer.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:28 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Best goor eerst [insert number] gasten voor je met hun lul in dat kind en dan kom jij er lekker overheen![]()
Ah, die ga ik maandag gebruiken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:53 schreef Misanthropist het volgende:
op z'n tijd voor de lol "Prettig weekend" roepen als je op maandag naar huis gaat is ook erg grappig
ik denk dat jij niet eens hòeft te pratenquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:36 schreef WurM het volgende:
Al mijn collega's lachen spontaan zodra ik begin te praten.
Ook voor woorden correct typen zeker?quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:11 schreef buitenbeentje het volgende:
Als je weer ees flink moet niezen: Tja, alegisch voor werk.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |