abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 oktober 1999 @ 10:15:00 #1
861 eesmaster
The damm bitch left !
pi_199484
is jullie al opgevallen dat Mona met alle
winden mee lult ? De ene keer met Sabine en
de andere keer met Bianca ! dit nal van de
ruzie van gisteren tussen Sabine en Karin
The Guru is present

pi_199485
Ergo....

Ze is dus nog niet in de groep opgenomen en probeert nog steeds een plaats binnen de groep te veroveren. Dit druist wel in tegen wat Veronica ons voorschotelt.

Volgens mij is Mona erg onzeker en voelde zich in eerste instantie opgenomen door Sabine. Misschien realiseert ze zich nu dat dat bepaalt geen verstandige keuze was!

--------------------
........dan heb ik hier ook een irritatiegrens zitten [Sabine]
........... en hier, ........ en hier

I'm not enough man to be a perfect man but I'm man enough.

pi_199486
En als Mona tot het einde toe blijft zitten, samen met Maurice en Bart, dan mag de titel van dit topic worden veranderd in "Mona wint met alle lullen mee".
  dinsdag 12 oktober 1999 @ 12:19:00 #4
789 Zuurtje
Le Bon Bonbon
pi_199487
Niet zo raar toch,

Volgens mij is Bruud de enige die haar af en toe een beetje knuffelt. (de beer en de zeekoe)

Voor de rest kotst de groep haar gewoon uit.

Maurice heb ik nog maar weinig tegen Mona horen zeggen. Zo ook Willem.

Sabine zit met MONA om haar eigen haggie te redden. (wat haar niet lukt op deze manier)

Wat zal de groep blij zijn als het weer normaal wordt in het huis zonder Zeekoe

Jammer dat het Nederlandse volk niet mag Nomineren !!!!

Wie zijn billen brand, mag blij zijn dattie niet andersom stond
  woensdag 13 oktober 1999 @ 11:12:00 #5
711 dr Evil
Very very évillll
pi_199488
Riiigghhtt, duidelijk is: Mona is gewoonweg te dom om een eigen mening te hebben, dus lult ze maar met iedereen mee...
"Why make zillions if we can make ... billions?!"

pi_199489
Over Mona en Willem gesproken, is het iemand opgevallen dat een tijdje terug Mona de weer eens aan het janken was en Willem haar even kwam troosten. Dit was aardig bedoeld van Willem, maar hij had er geen enkele zin in: Hij stond zo veel mogelijk passen van haar af en probeerde zo min mogelijk van Mona vast te pakken. En dan het feit dat elke keer als er ook maar iemand het moeilijk heeft die ook meteen weer zwaar staat te grienen. Pathetic Woman
pi_199490
In zo'n topic die duidelijk in het leven is geroepen om af te kraken, mis ik tot nu toe Linsey een beetje.

Ik lig altijd helemaal dubbel om die uitbarstingen van haar.

Toe alsjeblieft nog een keertje...

woensdag 13 oktober 1999 @ 14:12:00 #8
836 MrMurphy
Mostly harmless
pi_199491
quote:
op 10-12-1999 om 12:19 PM schreef Zuurtje het volgende:
Niet zo raar toch,

Volgens mij is Bruud de enige die haar af en toe een beetje knuffelt. (de beer en de zeekoe)
[quote]

Ruud wil gewoon graag vrede in zijn groep. Let maar op: in het openbaar trekt-ie bijna nooit partij voor iemand.

[quote]
Voor de rest kotst de groep haar gewoon uit.
Maurice heb ik nog maar weinig tegen Mona horen zeggen. Zo ook Willem.
Sabine zit met MONA om haar eigen haggie te redden. (wat haar niet lukt op deze manier)

Yup, klopt. En Mona voelt het, en weet van gekkigheid niet wat ze moet doen om door de groep geaccepteerd te worden. Zelfs aansluiten bij Sabine helpt slechts tijdelijk. Ik denk dan ook dat Mona het niet verschrikkelijk zal vinden als ze zometeen naar huis kan gaan.

quote:

Wat zal de groep blij zijn als het weer normaal wordt in het huis zonder Zeekoe

NORMAAL?!?!
Van welke planeet kom jij?
De situatie is zo abnormaal als-ie maar zijn kan, hoe erg iedereen ook probeert de camera's te negeren, en net te doen of het heel normaal is om met zn 8-en in een klein pokkehuisje te wonen.

woensdag 13 oktober 1999 @ 14:18:00 #9
861 eesmaster
The damm bitch left !
pi_199492
Tja die , ze probeert duidelijk haar eigge hachie te redden ...
Maar ik trap er niet in
Het wordt is tijd dat de BB bewoners haar een
onder haar kont verkopen .
Hooray voor Binca ,zij ondersteund tenminste Karin. Als er nou iemand roddelt dan zijn het wel Benzine en

Ik heb gesproken !

The Guru is present

pi_199493
Wie is Mona. Ik heb nog niets aan echtheid van haar gezien. Wat dat betreft past ze uitstekend bij Sabine, die zowel in haar lievig- en bozigheid niet haar zelf is wat mij betreft. 2 neppersoonlijkheden, kunnen ze er niet allebei uit?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')