dat schoppen heeft ze een boete en waarschuwing gehad voor het krabben kreeg ze niets.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:06 schreef Charmian het volgende:
Zeg heeft Natasia eigenlijk nog ooit wat gehoord van de schoppen die ze Jaap verkocht of over de krassen in het gezicht van Nadia?
Is zeker ook weer in de doofpot gestopt![]()
Daar verbaas ik mij nog het meeste om dat Jaap nog geen enkele boete heeft gehad.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:51 schreef noekje het volgende:
Precies Huub! Het Jaap incident!! Allemaal onbestraft gebleven.
Dat je nog de moeite neemt op zo'n stompzinnig bericht te reagerenquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:02 schreef schatje het volgende:
[..]
Als een meisje tegen Jaap zegt dat ie niet aan haar borsten moeten zitten en er desondanks mee blijft doorgaan is het wel degelijk aanranding.
ze doen het ook niet voor ons, maar voor het ban-and-nd-clubjequote:Op woensdag 11 juli 2007 21:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat een humor zeg! 3 weken later...
stom volk
die durven hun gezicht hier ook al weken niet te vertonen, logisch, ik zou me ook doodschamen voor dit zooitjequote:Op woensdag 11 juli 2007 21:07 schreef tipsch het volgende:
wat een KUT kUT KUT TIEFUS TERING REDACTIE
Yep, eng toch?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:08 schreef noekje het volgende:
Zagen jullie Brian schokken??
ze kan wel samen met hummie vd Tonnekreek volgens mijquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:06 schreef FdW het volgende:
Deborah Flens heeft zich ook onmogelijk gemaakt bij RTL..., emigreren troel..![]()
![]()
![]()
uiteraard! Je gaat niet na 3 weken Dennis ophemelen opeens iets van z'n broekzakken vinden. Dan ben je gewoon erg traag van begrip of een retard.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:08 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een grappige analyse..
ben ik nu ook stom?![]()
daar heeft Natasia een boete voor gekregenquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:06 schreef Charmian het volgende:
Zeg heeft Natasia eigenlijk nog ooit wat gehoord van de schoppen die ze Jaap verkocht of over de krassen in het gezicht van Nadia?
Is zeker ook weer in de doofpot gestopt![]()
Het leek behoorlijk fake. Een soort aandachtshoerig iets maar ik kan het fout hebben natuurlijkquote:
Nee, maar dat brian para word is te begrijpen, hij heeft de reactie van Amanda op Tamara nog niet verwerkt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:08 schreef noekje het volgende:
Zagen jullie Brian schokken??
Preciesquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:10 schreef Gert het volgende:
Volkomen terecht natuurlijk, dat Huub een boete heeft gekregen, hij heeft zich schandelijk misdragen.
Wat alleen oneerlijk is, is dat anderen (Jaap, en vooral Natasia) er eerder mee wegkwamen zónder boete.
Huppeltje ballenbak is ook een ontzettende hufter.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:09 schreef pullup het volgende:
Lieke zit ook te flippen dat huub een paar keer tegen haar zei dat ze haar mond moest houden
Over die krassen in het gezicht van Nadia heeft ze volgens mij helemaal niéts meer gehoord.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:10 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
daar heeft Natasia een boete voor gekregen
Na de brief gingen de streams hier zelfs helemaal uit. Ik lees nog even mee, maar het is wat mij betreft kapot.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:07 schreef schatje het volgende:
Respect voor de mensen die er naar kunnen luisteren. Ik trek het niet meer. Ik lees steeds vaker enkel de cossen.
Nee, want dat was Natasia. Als Huub het daarentegen had gedaan....quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Over die krassen in het gezicht van Nadia heeft ze volgens mij helemaal niéts meer gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |