Focking unbelievable.......quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nogmaals: wat heeft hij gedaan wat niet door anderen ook gedaan is en toen onbestraft gebleven? Wat? Jaap randt al weken meisjes aan.... waar NIETS van wordt gezegd.
Tja , maar Huub was gisteren toch ook gewoon hypokriet? Eerst gaat hij ervoor janken en een paar dagen later doet hij het zelf bij een meid?quote:
De mate van straffen verschilt gewoon per bewoner... dat is van het begin af aan al, en Huub krijgt al straf als hij een scheet laat... waar Natasia die hele villa in de fik kan zetten en nog niet naar huis hoeft.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nogmaals: wat heeft hij gedaan wat niet door anderen ook gedaan is en toen onbestraft gebleven? Wat? Jaap randt al weken meisjes aan.... waar NIETS van wordt gezegd.
Gisteren zelfs nog op de catwalk toen hij probeerde het topje van zo´n model uit te trekken...quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gek he? Misschien moet je eens opzoeken wat de definitie van aanranding is. Dan zul je ook begrijpen dat er niets tegen Jaap gedaan wordt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, 400.000 +quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:59 schreef Nostalgist het volgende:
Bijna 900.000 gulden is die gozer nu al kwijt, hè.....
ga kotsen danquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:00 schreef Ali_Kannibali het volgende:
ik word echt kotsmisselijk van dat schijnheilige gelul van lieke en huub
nee hoor er is moed voor nodig om je in zo n zooitje ongeregeld kwetsbaar op te stellen. Huub is echt de enige die dat doet !quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:00 schreef Ali_Kannibali het volgende:
ik word echt kotsmisselijk van dat schijnheilige gelul van lieke en huub
Als een meisje tegen Jaap zegt dat ie niet aan haar borsten moeten zitten en er desondanks mee blijft doorgaan is het wel degelijk aanranding.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:59 schreef axis303 het volgende:
[..]
Gek he? Misschien moet je eens opzoeken wat de definitie van aanranding is. Dan zul je ook begrijpen dat er niets tegen Jaap gedaan wordt.
Als iemand zo tegen mij zou doen als Jaap tegen Lieke deed, dan gaf ik hem wel aan voor aanranding.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:59 schreef axis303 het volgende:
[..]
Gek he? Misschien moet je eens opzoeken wat de definitie van aanranding is. Dan zul je ook begrijpen dat er niets tegen Jaap gedaan wordt.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:02 schreef schatje het volgende:
[..]
Als een meisje tegen Jaap zegt dat ie niet aan haar borsten moeten zitten en er desondanks mee blijft doorgaan is het wel degelijk aanranding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |