zou steijn dit via een internetcafe volgen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:18 schreef schatje het volgende:
Balen dat die kut Steijn er ook niet is. Die is wel vaak op vakantie hoor.
'n marokkaans hoertje, ze denkt nu aan haar achterbanquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:18 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Het liegbeest perst traantjes?
Sterker nog, Huub liegt nooit en Lieke is top op dit moment.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:18 schreef riri het volgende:
Huub LIEGT niet!!!
Heeft er niks mee te maken...het is de onrechtvaardigheid! Gelijke monniken, gelijke kappenquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:15 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Goh , zijn er hier ook mensen die TEGEN Huub zijn?Zo saaai als iedereen het met elkaar eens is
Soms ben ik tegen iedereen , soms voor iedereen en soms voor een aantal. Ik heb dus geen favoriet. Alleen in dit geval ben ik tegen Huub en Nadia. Huub kan liegen en Nadia kan dat , er is geen bewijs. Sowieso was er een tijdje een streamlock. Maar ik geloof niet echt dat Nadia daarover gaat liegen..quote:
daar is op zich wel van te winnen als er duidelijke regels en sancties zijnquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:19 schreef uniekhoorn het volgende:
En daarom kijk ik nu niet, ze geloven zo in hun eigen verhaal dat de echte versie er niet meer toe doet. Ik walg ervan, hoe kan je nou winnen van die randdebielen??
Jaap van Otterloquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:16 schreef marky het volgende:
[..]
Jaap is een ingehuurde acteur. Die krijgt gewoon salaris hiervoor. Over een tijdje gaat hij weg omdat zijn contract dan is afgelopen.
Ik heb het ook moeilijk, maar Lieke is zo sterk, ik luister graag mee.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:20 schreef avonne het volgende:
Hoeveel mensen luisteren eigenlijk nog?
Ik niet dus. Hartkloppingen krijg ik ervan.
zo ken ik jou helemaal niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:20 schreef avonne het volgende:
Hoeveel mensen luisteren eigenlijk nog?
Ik niet dus. Hartkloppingen krijg ik ervan.
Tuurlijk nietquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:22 schreef ericahysterica het volgende:
zou dellie weten wat multi interpretabel is![]()
ik heb hem wel zachtjes gezet want mijn oren doen pijn en ik word een beetje moequote:Op woensdag 11 juli 2007 21:22 schreef noekje het volgende:
[..]
zo ken ik jou helemaal niet.
Ik luister iig
wel.
Nee deze Jaap is ook ingehuurd. Alles wat hij doet ligt er zo dik bovenop en is zo slecht geacteerd dat het niet anders kan dan dat ze deze jongen via klooster hebben binnen gehaald. Die hele Jaap is een door achter verzonnen verhaallijn.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaap van Otterlo.. Nee Marky, dat is een oud verhaal en al lang uit de wereld geholpen.
En ik ook.Word gek van die oneerlijke lui.Nooit houden ze zichzelf een spiegel voor.quote:
Day heeft dat vanmiddag hier ook al gedaan.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:23 schreef pullup het volgende:
Welja nu proberen ze Lieke ook nog aggresief gedrag aan te praten![]()
ze zegt gewoon tegen jeugdzorg "ze zijn tegen mijn vuisten opgelopen"quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:23 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik hoop echt dat Natasia d'r kinderen van d'r worden afgepakt..je moet toch niet bedenken dat zij verantwoordelijk is voor de opvoeding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |