Je gelooft je oren toch niet, en geen sanctie.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:13 schreef pullup het volgende:
Volgens Natasia liep Nadia tegen haar nagels aan![]()
![]()
Hoezo?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:14 schreef RSie het volgende:
huub heeft duidelijk foruminfo!!!
Ik doe met je meequote:Op woensdag 11 juli 2007 21:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind echt dat we kaartjes naar Huub moeten sturen met een foto van die gore buik van Nadia de hoer..
We hebben jou toch!quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:15 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Goh , zijn er hier ook mensen die TEGEN Huub zijn?Zo saaai als iedereen het met elkaar eens is
laat die snol maar lekker doortetteren dan ziet ze er over 6 weken beroerd uit, wordt ze mentaal zwak en zal ze er uiteindelijk door uitputting uit moeten zeker gezien het feit dat ze niet eet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
En een alcoholrestrictie, maar niet voor die snol.
Jaap is een ingehuurde acteur. Die krijgt gewoon salaris hiervoor. Over een tijdje gaat hij weg omdat zijn contract dan is afgelopen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:09 schreef maril het volgende:
[..]
Daar verbaas ik mij nog het meeste om dat Jaap nog geen enkele boete heeft gehad.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:15 schreef NS het volgende:
Verschrikkelijk, wat een laagvloerse mensen daar, behalve dan Lieke
en Huub.
Zeg maar, met lange tanden, boulimahoer. Oeps.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:16 schreef marky het volgende:
[..]
Jaap is een ingehuurde acteur. Die krijgt gewoon salaris hiervoor. Over een tijdje gaat hij weg omdat zijn contract dan is afgelopen.
de onderwerpen die hij aanhaalt zijn vrijwel letterlijk de teksten die je op de forums leest.quote:
jammer dat hupie geen rechten heeft gestudeerdquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:16 schreef Meganog het volgende:
5 tegen 1 en nog lult hij ze onder tafel.
GELUL, want hier staan cameras op. Alles was duidelijk te zien, dus wél onomstotelijk bewezen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:13 schreef axis303 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, daar kun je een zaak van ongewenst gedrag van maken, niet per sé aanranding. De rechter zal vaker in een geval de eerste aanhangen dan de tweede mits onomstotelijk bewezen.
Artikel 246 zeg ik uit ervaring.
Ja, dat weet ik. Ze hebben het zelfs toegeven maar ik wilde weten welke info hij dan gebruikte.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:18 schreef RSie het volgende:
[..]
de onderwerpen die hij aanhaalt zijn vrijwel letterlijk de teksten die je op de forums leest.
ook heb ik meerdere bewoners al dingen horen zeggen die rechtstreeks van de forums afkomen.
o.a. de bijnaam die wij op de eerste dag voor dennis hadden (Mooiboy) die naam werd kort daarop ook opeens door brain gebruikt!
ze krijgen dus achter inzage in wat er op de forums besproken worden.
Met name dat je een sms-je stuurt voor Huub. Ze willen dus geld.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:17 schreef Katewalker het volgende:
Denken ze zo de kijkcijfers te verhogen? Of willen ze van het programma af?
Jaap heeft laatst nog gezegd dat ze snachts fora hebben gelezenquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:18 schreef RSie het volgende:
[..]
de onderwerpen die hij aanhaalt zijn vrijwel letterlijk de teksten die je op de forums leest.
ook heb ik meerdere bewoners al dingen horen zeggen die rechtstreeks van de forums afkomen.
o.a. de bijnaam die wij op de eerste dag voor dennis hadden (Mooiboy) die naam werd kort daarop ook opeens door brain gebruikt!
ze krijgen dus achter inzage in wat er op de forums besproken worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |