quote:
Op donderdag 12 juli 2007 21:04 schreef Tomasso het volgende:[..]
Vorig jaar was een E3. Nu is het een "kijk, wij hebben 2 secondes nieuwe beelden van games die we vorig jaar ook al hadden"-event.
Ow, en Bernie. Ja, dat ze niet stoppen met SSB, Mario etc kan elke debiel nog wel bedenken, maar waar blijft m'n Donkey Kong platformer. Die je gewoon met de wiimote bestuurt en niet via bongo's, hoe leuk Jungle Beat ook maar was. DK64 was de laatste in z'n soort. Sowieso is de laatste console waarop goede, volwaardige Nintendo games uitkwamen de N64. Ik heb heimwee naar die console. Naar platformers als Banjo, als Mario 64 (hier komt nu Super Mario Galaxy voor), naar Mario Kart 64, naar een spel als Goldeneye dat baanbrekend was.
Super Mario Galaxy
BWii
Metroid
SSB:Brawl
Zack&Wiki
No More Heroes
Dewy
Het is toch debiel dat bijna helft van de topgames voor de Wii komt van third parties, terwijl het er ook nog maar 7 zijn. Waar zijn ze mee bezig
![]()
.
Weet je wat jou probleem is? je wordt te oud... ik heb jaren in een 'dip' gezeten, waar ik nog wel om games gaf, maar ze weinig speelde... "top" spellen speelde ik een uurtje en daarna had ik er, dacht ik, geen tijd meer voor....
Sinds de Wii er is en games als Guitar Hero, ben ik juist weer volop aan het gamen! Games zijn makkelijk op te pakken, kun je weer ff een kwartiertje spelen, zonder dat je er helemaal voor hoeft te gaan zitten. En ondertussen kun je nog steeds diepgaande games spelen, als Zelda TTP en RE4...
en aangezien ik toch weinig tijd heb om te spelen, vind ik het niet zo erg dat de spellen zo verspreid uitkomen. Dan hebben ik iig geen backlog meer van goede games die ik nooit en te nimmer meer ga spelen.
Ik heb nu echt weer de tijd van m'n leven met de Wii, zoals ik 'vroegah' met m'n kameraden GoldenEye & Mario kart speelde, speel ik nu weer leuk Mario Strikers, Wii sports & Guitar Hero met hun...
nohja, zo denk ik er nu over...