SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:52 schreef depax het volgende:
OMG OMG
Sega to announce Mario vs Sonic Universes Collide
Action-adventure
Releasedate: Q4 2008
Online: yes
Number of players: 32
Not much is known about this yet but expect a lot of info at the nintendo press conference at 10 am.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
not gonna happen...![]()
Das wel waar, maar ik mis dit soort momenten gewoon.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:39 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik weet hoe je het bedoelde
Maar het was meer een algemene opmerking. Al dat gehype iedere keer, dat kan alleen maar teleurstelling opleveren.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:52 schreef depax het volgende:
OMG OMG
Sega to announce Mario vs Sonic Universes Collide
Action-adventure
Releasedate: Q4 2008
Online: yes
Number of players: 32
Not much is known about this yet but expect a lot of info at the nintendo press conference at 10 am.10 AM, dat is dus uhh, Nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Jij bent dus zo'n typische zuurpruimquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:36 schreef Tomasso het volgende:
Ja mensen, vanavond of morgen gaat Nintendo allemaal hele nieuwe toffe games aankondigen, komen er megatons in het kwadraat en heb je niet genoeg broeken om het te kunnen verwerken.
Droom verder
lees de spoilerquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:36 schreef Tomasso het volgende:
Ja mensen, vanavond of morgen gaat Nintendo allemaal hele nieuwe toffe games aankondigen, komen er megatons in het kwadraat en heb je niet genoeg broeken om het te kunnen verwerken.
Droom verder
Iets spectaculairs zal er denk ik niet gebeuren maar misschien wat nieuwe beelden van al aangekondigde dingen..quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:36 schreef Tomasso het volgende:
Droom verder
Hij had het denk ik niet specifiek over jouw post.quote:
Nee, ik maak alleen duidelijk dat de hype en de euforie nergens over gaat,quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:37 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Jij bent dus zo'n typische zuurpruim
Ja sorry, maar ik vorm m'n eigen mening, daar heb ik de Washington Post niet voor nodig.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:41 schreef depax het volgende:
trouwens
http://www.washingtonpost(...)AR2007071102149.html
volgens hun heeft nintendo gewonnen laat toch zien dat wiifit gaat aanslaan.
Nee, je bent een zuurpruim..quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:58 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, ik maak alleen duidelijk dat de hype en de euforie nergens over gaat,
Ja man, vorige jaar gebeurde dat totaal niet, met Super Smash Brothers Brawl die een dag na de E3 conferentie werd onthuld.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:36 schreef Tomasso het volgende:
Droom verder
Nee dusquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is iedereen weer een beetje tot rust gekomen?
Vorig jaar was een E3. Nu is het een "kijk, wij hebben 2 secondes nieuwe beelden van games die we vorig jaar ook al hadden"-event.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:36 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ja man, vorige jaar gebeurde dat totaal niet, met Super Smash Brothers Brawl die een dag na de E3 conferentie werd onthuld.
Jep, je zegt het goed. In die volgorde. In die volgorde denkt Nintendo ook. Het eerste deel heeft de prioriteit, de AAA titels komen in een later stadium wel. Vijf vind ik trouwens overschat, 3 is misschien realistischer.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee dus
Nintendo is gewoon nu twee bedrijven in één. De eerste (het grootste deel) is een mainstream elektronische entertainer. De tweede is een gamedeveloper die een stuk of 5 grote titels per jaar uitpoept.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |