Wat een onzin. De karts zien eruit als iets anders.. OMG het spel is verneukt...quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:43 schreef _GdR_ het volgende:
wii fittness gaat ownen.
mario wordt kut. evenals mario kart. ik wil karten en mario is de enige met een kart. de andere characters hebben allemaal debiele auto's net zoals op de GC. dat verneukt het spel nogal enzo...
Die heb ik inderdaad gespeeld! Zoiets moet je toch ook wel voor de Wii kunnen realiseren? 2 controlers op je schouders, voeten op de plaat....of nee die heb je dan niet meer nodig zeker? En een zapper in je hand om te schieten!quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:39 schreef djkoelkast het volgende:
Het was zoiets: http://www.highway.net.au/parts/machine/5694.html
alleen heb ik een ander spel gespeeld![]()
Maar zoiets is ook leuk![]()
ja het is gewoon geen karten meer.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:51 schreef BMH het volgende:
[..]
Wat een onzin. De karts zien eruit als iets anders.. OMG het spel is verneukt...![]()
wat dacht je van gewoon een camera via USB? Op de PS2 is dit spel ook uit en dat werkt met een camera (ik denk zomaar de eyetoy)quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:51 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Die heb ik inderdaad gespeeld! Zoiets moet je toch ook wel voor de Wii kunnen realiseren? 2 controlers op je schouders, voeten op de plaat....of nee die heb je dan niet meer nodig zeker? En een zapper in je hand om te schieten!
quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:00 schreef Roi het volgende:
Metroid Prime 3 Corruption
http://www.youtube.com/watch?v=hUzVclcGwfQ
nee, gameplay van de showfloorquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:18 schreef speknek het volgende:
Rapidshare..
Is het dezelfde als deze?
[..]
Dat is Time Crisis, met een pedaal om mee te kunnen bukken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:29 schreef Venderwel het volgende:
Ik heb trouwens in zo'n arcade hal wel eens een schietspel gezien waar je ook echt moest bukken enzo om niet geraakt te worden, volgens mij werd dat bukken ook geregistreerd door de mat waar je op stond, zou zoiets ook voor dat board kunnen gelden??
Endless Ocean ziet er erg mooi uit, maar wat zou het spelidee hierachter kunnen zijn?
Medal of Honor... toch?quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:51 schreef speknek het volgende:
Release lijst is een dikke tegenvaller. Pas in Oktober komen de eerstvolgende goede spellen uit. Maar over de persconferentie ben ik positief. Ik weet niet zeker of ik Wii Fit ga halen, maar ik vind het wel een potentieel toppertje. En multiplayer call of duty Medal of Honor met de nieuwe lightgun heeft ook absoluut potentie. Wel ben ik een beetje huiverig voor de hoeveelheid attachments die er aan lijken te komen, ik moet naar een groter huis verhuizen alleen om m'n wii spullen op te kunnen slaan...
Nee was die Police 24 die hierboven al is genoemd.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:51 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Dat is Time Crisis, met een pedaal om mee te kunnen bukken.
Omdat het perfect past in de stijl die de Wii al is ingeslagenquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:05 schreef Venderwel het volgende:
Misschien zie ik het niet hoor, maar waarom wordt de Wii Fit een hit??
quote:Ik ga met een nieuw attachment komen! Wii Running shoes! Je trekt ze aan, loopt er een half uur mee hard, draadloos, geen Wii controller en je valt nog eens af ook!
Is toch ook niet bedoeld voor gamers.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:13 schreef Venderwel het volgende:
Maar je gaat toch geen fitness doen met je gameconsole?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |