Welke stok?quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:57 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Je moet echt is een keer die stok uit je reet trekken....
amen...quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:57 schreef Kill_em_all het volgende:
Verkoop je wii nu je er nog wat voor kan vangen want het is wel duidelijk dat je niet hoeft te verwachten dat er nog wat acceptabels voor de echte gamer op gaat uitkomen. Het enige wat nintendo daarvoor heeft laten zien is mariokart en dat is dus gewoon een GC engine met wat wii controlls. Nintendo laat zelf dus al zien dat ze totaal geen moeite doen voor hun echte games (zie bv marioparty, ookal zo'n wanprestatie, nog geeneens breedbeeld inbouwen). Toch wel waardeloos eigenlijk, eerst zeggen ze dat ze ook gewoon de hardcore games blijven maken maar daar komt dus gewoon niks van terecht. Alles wat nintendo voor de wii maakt zijn hun standaard games met wii controlls, waar zijn de beloofde revolutinaire games? en dan bedoel ik geen non game shit.
Mijn god, waar heb jij je biologie gehad of scheikunde? Je gewicht neemt toe als je bukt? Als je gaat staan ben je opeens weer 10 kilo lichter? Mijn god, ga een boek schrijven, al die wijven in de overgang aanbidden je.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:58 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat balance board zou overigens wel kunnen registeren of je bukt of niet, want je gewicht zou dan voor de sensoren plotseling toenemen als je bukt. Ofzo.
Wauw, 3 games. Whooptiefuckingdoo.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:58 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Super Mario Galaxy en Metroid Prime 3. En BWii.
Je gewicht wordt verplaats als je bukt, van je achterkant van je voet naar je tenen... het is geen simpele weegschaal, denk ik, maar een druk gevoeligheidsplaat, op het werk plaatsen we die wel is voor een klant voor ons die Podotherapeut is...quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mijn god, waar heb jij je biologie gehad of scheikunde? Je gewicht neemt toe als je bukt? Als je gaat staan ben je opeens weer 10 kilo lichter? Mijn god, ga een boek schrijven, al die wijven in de overgang aanbidden je.
Misschien dat je niet meer goed kan lezen door al die baby tranen in je ogen, maar ik heb duidelijk neergetypt dat het VOOR DE SENSOREN lijkt toe te nemen. Probeer maar eens op een normale weegschaal te bukken, dan neemt de gewicht ook plotseling too.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mijn god, waar heb jij je biologie gehad of scheikunde? Je gewicht neemt toe als je bukt? Als je gaat staan ben je opeens weer 10 kilo lichter? Mijn god, ga een boek schrijven, al die wijven in de overgang aanbidden je.
Niks verder aan toe te voegenquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:57 schreef Kill_em_all het volgende:
Verkoop je wii nu je er nog wat voor kan vangen want het is wel duidelijk dat je niet hoeft te verwachten dat er nog wat acceptabels voor de echte gamer op gaat uitkomen. Het enige wat nintendo daarvoor heeft laten zien is mariokart en dat is dus gewoon een GC engine met wat wii controlls. Nintendo laat zelf dus al zien dat ze totaal geen moeite doen voor hun echte games (zie bv marioparty, ookal zo'n wanprestatie, nog geeneens breedbeeld inbouwen). Toch wel waardeloos eigenlijk, eerst zeggen ze dat ze ook gewoon de hardcore games blijven maken maar daar komt dus gewoon niks van terecht. Alles wat nintendo voor de wii maakt zijn hun standaard games met wii controlls, waar zijn de beloofde revolutinaire games? en dan bedoel ik geen non game shit.
Hi-resquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:08 schreef RaymanNL het volgende:
Nou, wanneer komt er media onlineIk wil de Mario Kart trailer
![]()
Nee.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:05 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Probeer maar eens op een normale weegschaal te bukken, dan neemt de gewicht ook plotseling too.
Nee. Die voer je van te voren in. Hoe kan dat nou in godsnaam je lengte berekenen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:07 schreef depax het volgende:
Dat board kan veel doen. Het weet je lengte anders kan het je bmi niet berekenen.
Jammer dat het een GC port is, alleen dat je de kart weer in je eentje bevolkt. Ow ja, en online. Misschien dat het tegen die tijd ooit eens is gefixt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:11 schreef sjimz het volgende:
Mario Kart is een spel wat ik zeker ga halen
Onzin. Dat ding heeft 4 sensoren. Voor, achter, links & rechts. Als jij gaat bukken gaat je gewicht naar boven en komt er minder gewicht op je hielen te staan. Hierdoor kan dat ding precies meten wanneer je bukt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:51 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hij merkt het heus niet als je bukt hoor. De massa op beide delen blijft gelijk.
Port mijn kont. De engine is misschien geport. Het spel zelf natuurlijk niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:12 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jammer dat het een GC port is, alleen dat je de kart weer in je eentje bevolkt. Ow ja, en online. Misschien dat het tegen die tijd ooit eens is gefixt.
quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:04 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Je gewicht wordt verplaats als je bukt, van je achterkant van je voet naar je tenen... het is geen simpele weegschaal, denk ik, maar een druk gevoeligheidsplaat, op het werk plaatsen we die wel is voor een klant voor ons die Podotherapeut is...
heb jij hem dat zien invoeren hij ging er gewoon op staan hoor.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:11 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Nee. Die voer je van te voren in. Hoe kan dat nou in godsnaam je lengte berekenen?!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |