Jij baalt dat jij er geen hebt kunnen kopen dus.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:33 schreef nils7 het volgende:
Steeds vaker zie/lees ik op internet dat mensen uit Nederland een iPhone hebben gekocht.
In de hoop dat ie ooit eens gehackt wordt en in Nederland bruikbaar wordt.
Ik heb niks tegen de iPhone ofzeau maar wel tegen de mensen die zo graag iets
"als eerste" willen hebben. Maar er eigenlijk geen zak aan hebben.
Volgens mij kan een Nano ook syncen en muziek afspelen. Okee geen video's maar neem voor die 200 euro minder, dan de iPhone, gewoon een iPod video.
Klacht: Nederlanders met een iPhone en straks janken dat ze 600 euro te veel hebben uitgegeven als die niet blijkt te werken.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij baalt dat jij er geen hebt kunnen kopen dus.
Ja, bij zo'n gewone plebs-iPod kun je niet eens met je vinger over het scherm om door je muziek heen te roetsjen heur.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:33 schreef nils7 het volgende:
. Okee geen video's maar neem voor die 200 euro minder, dan de iPhone, gewoon een iPod video.
Omdat de telefoon alleen voor/met AT&T werkt ofzo.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:41 schreef PeZu het volgende:
hoezo werkt die pleuris iphone niet in NL dan ?
kut applequote:Op woensdag 11 juli 2007 19:56 schreef Herald het volgende:
[..]
Omdat de telefoon alleen voor/met AT&T werkt ofzo.
geen last vanquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:13 schreef nattermann het volgende:
Inderdaad, kut apple. iPods gaan ook snel kapot.
Ik wel. iPod Nano, jaartje oud en naar de klotequote:
ipod video hier, draait al van dag 1 dat hier in nl was goed en zonder problemen, dag in , dag uitquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:16 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik wel. iPod Nano, jaartje oud en naar de klote
Gebruik nu mijn gsm maar als mp3speler![]()
Fanboy alert....quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ipod video hier, draait al van dag 1 dat hier in nl was goed en zonder problemen, dag in , dag uit
mijn ipods daarvoor waren ook perfect![]()
maar goed kan best zijn dat er veel kaport gaan, of althans dat je her vaak hoort, er worden er immers ook erg veel verkocht
omdat mijn ipods niet stuk gaan ben ik een fanboy?quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:48 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Fanboy alert....
Wat voor een leven heb je dan dat je 24 uur per dag video's zit te kijken op een 5inch schermpje.....
En dan lachen we ze uit omdat ze geen G3 hebben.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:33 schreef nils7 het volgende:
Steeds vaker zie/lees ik op internet dat mensen uit Nederland een iPhone hebben gekocht.
In de hoop dat ie ooit eens gehackt wordt en in Nederland bruikbaar wordt.
Simlock op het AT&T (:'))-netwerk...quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:41 schreef PeZu het volgende:
hoezo werkt die pleuris iphone niet in NL dan ?
Waar koop je dan in godsnaam een ipod video...quote:Op donderdag 12 juli 2007 07:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
omdat mijn ipods niet stuk gaan ben ik een fanboy?_!
en ik kijk niet eens video's op mijn ipod,
jij, mappy ende klaphark_!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |