abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51370409
Zonet wilde ik dus eventjes op de fiets naar de supermarkt. Maar helaas, dat ging niet. Weliswaar staat mijn fiets er nog wel, en ik heb ook mijn fietssleutel nog, maar:

Een of andere oetlul / k*nk*ermongool heeft mijn fiets van nóg een slot voorzien.

En niemand heeft het gedaan hè!? En niemand weet iets! En ik heb geen grote kniptang!
  woensdag 11 juli 2007 @ 19:23:17 #2
138448 PeZu
Suspended animation
pi_51370433
sorry
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_51370463
Als iets me klote lijkt.. .
pi_51370471

En jij haalt hem van het slot af, gaat naar huis, neemt een knippert mee en weg is je fiets
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2007 @ 19:25:42 #5
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_51370517
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 19:24 schreef SuperRogier het volgende:

En jij haalt hem van het slot af, gaat naar huis, neemt een knippert mee en weg is je fiets
Leuke trucjes zijn dat ja.
  woensdag 11 juli 2007 @ 19:26:04 #6
138448 PeZu
Suspended animation
pi_51370531
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 19:24 schreef SuperRogier het volgende:

dat er mensen dom genoeg zijn om deze truuc te laten werken -> _!
pi_51370541
Hij staat direct bij de achterdeur.
En ik laat m'n eigen slot natuurlijk mooi erom!
pi_51370687
dat heb ik ook een keer bij iemand gedaan

leek me s'nachts wel een puike grap,hij moest het hele klote eind naar huis lopen

de dag erna,toen ik weer nuchter was,heb ik toch maar mijn excuses aangeboden,het is namelijk een heel stuk lopen naar huis
blablablablablablablablablablablablablabla
  woensdag 11 juli 2007 @ 19:31:56 #9
138448 PeZu
Suspended animation
pi_51370757
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 19:30 schreef Schunckelstar het volgende:
dat heb ik ook een keer bij iemand gedaan

leek me s'nachts wel een puike grap,hij moest het hele klote eind naar huis lopen

de dag erna,toen ik weer nuchter was,heb ik toch maar mijn excuses aangeboden,het is namelijk een heel stuk lopen naar huis
daar was ie zeker harstikke blij mee _!
  woensdag 11 juli 2007 @ 19:33:03 #10
175038 RiffRaff
Balle in me buik
pi_51370818
Dat is pas humor!
Mwah, ik zou wel een amandelkoekje lusten.
pi_51370870
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 19:31 schreef PeZu het volgende:

[..]

daar was ie zeker harstikke blij mee _!
hij wou bier zien en dat heb ik hem maar gegeven

het verhaal kreeg trouwens nog een staartje,want omdat ik mijn hangslot om zijn fiets had gehangen,had hij die de dag erna doorgezaagd waardoor ik geen slot meer had...twee weken daarna was mijn fiets gestolen
  woensdag 11 juli 2007 @ 19:35:04 #12
138448 PeZu
Suspended animation
pi_51370907
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 19:34 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

hij wou bier zien en dat heb ik hem maar gegeven

het verhaal kreeg trouwens nog een staartje,want omdat ik mijn hangslot om zijn fiets had gehangen,had hij die de dag erna doorgezaagd waardoor ik geen slot meer had...twee weken daarna was mijn fiets gestolen
*iets met boontje en loontje*

woensdag 11 juli 2007 @ 19:37:25 #13
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_51370999
Hey, je fiets staat er tenminste nog
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  woensdag 11 juli 2007 @ 19:42:56 #14
151176 Alberto_Vermicelli
Ook wel: Meneer Spaghetti
pi_51371171
Het was de hendig sjieke lollerthug Maikuuul, die onderwijl zong: "De bis gepwnd wie unne n00b"!
"Ik heb begrepen dat mijn DNA voor 99 procent overeenkomt met dat van Bokito. Maar voor die ene procent ben ik wel heel erg dankbaar" - Frans Timmermans, Staatssecretaris van Europese Zaken, 2007
pi_51376278
Nou, het was me een hoop gedoe.

Ik ben eerst maar van een grap uitgegaan. Wie doet zoiets? Misschien de paar jongens hier in het huizenblok die mij kennen? Daar heb ik dus maar eens voorzichtig nagevraagd, wat natuurlijk meteen woeste reacties uitlokte - hoe haalde ik het in mijn hoofd hun zoons ongegrond te 'beschuldigen'.

Afijn, alle bewoners van ons huis ben ik bijlangs gegaan, en niemand wist iets. De buurjongen die zijn mountainbike naast de mijne heeft staan wist ook van niks. Dan moest het dus wel een dief zijn, dus heb ik de politie gebeld.

Maar de politie vond dat er niks aan de hand was. De fiets was nog aanwezig en niet beschadigd, dus was er geen sprake van een onrechtmatige handeling, en dus konden zij niks doen.

En om het slot open te maken moest ik dan maar de brandweer vragen. Dus heb ik die opgebeld, maar die vonden dat het eerder een taak van de politie is.

Nou ja, de vader van de buurjongen meende een grote kniptang te hebben. Doch alvorens hij die kon pakken kreeg hij dikke ruzie met zijn vrouw, dus dat werd ook niks.

Maar gelukkig was er nog de onderbuurman van hun. Die trok vergeefs met kniptang en ijzerzaag ten strijde, maar bleek gelukkig ook nog een slijptol te hebben. En zodoende is mijn fiets nu bevrijd en staat nu mooi opgesloten in de kelder
  Moderator woensdag 11 juli 2007 @ 22:00:29 #16
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_51376515
't is wel humor
F.K.A. SuperwormJim
pi_51376641
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 21:54 schreef Igen het volgende:

En om het slot open te maken moest ik dan maar de brandweer vragen. Dus heb ik die opgebeld, maar die vonden dat het eerder een taak van de politie is.
, .
pi_51376712
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 21:54 schreef Igen het volgende:
Nou, het was me een hoop gedoe.

Ik ben eerst maar van een grap uitgegaan. Wie doet zoiets? Misschien de paar jongens hier in het huizenblok die mij kennen? Daar heb ik dus maar eens voorzichtig nagevraagd, wat natuurlijk meteen woeste reacties uitlokte - hoe haalde ik het in mijn hoofd hun zoons ongegrond te 'beschuldigen'.

Afijn, alle bewoners van ons huis ben ik bijlangs gegaan, en niemand wist iets. De buurjongen die zijn mountainbike naast de mijne heeft staan wist ook van niks. Dan moest het dus wel een dief zijn, dus heb ik de politie gebeld.

Maar de politie vond dat er niks aan de hand was. De fiets was nog aanwezig en niet beschadigd, dus was er geen sprake van een onrechtmatige handeling, en dus konden zij niks doen.

Nou ja, de vader van de buurjongen meende een grote kniptang te hebben. Doch alvorens hij die kon pakken kreeg hij dikke ruzie met zijn vrouw, dus dat werd ook niks.

Maar gelukkig was er nog de onderbuurman van hun. Die trok vergeefs met kniptang en ijzerzaag ten strijde, maar bleek gelukkig ook nog een slijptol te hebben. En zodoende is mijn fiets nu bevrijd en staat nu mooi opgesloten in de kelder
waarom ga jij on godsnaam naar de politie en de brandweer voor zoiets
pi_51377141
Omdat én mijn ouders én mijn buurman dat aanraadden.
pi_51377237
Als je deurslot gesaboteerd is, word je geacht een slotenmaker te bellen?
pi_51377336
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:16 schreef Igen het volgende:
Omdat én mijn ouders én mijn buurman dat aanraadden.
die hebben zich doodgelachen toen je wegging verwacht ik
pi_51377511
Hebben Polen dan zoveel gevoel voor humor?

Anyways, ik heb mijn fiets tenminste nog, iemand anders is zijn hoogwaardige beugelslot kwijt, en de politie kan nu niet beweren dat ik voor eigen rechter gespeeld heb.

[ Bericht 75% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2007 22:29:37 ]
pi_51380155
Bel gewoon de pliezie. Komen ze met een kniptang netjes dat slot doorknippen. Moet je wel kunnen bewijzen dat het jouw fiets is.
pi_51380230
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 23:39 schreef LB06 het volgende:

Bel gewoon de pliezie. Komen ze met een kniptang netjes dat slot doorknippen. Moet je wel kunnen bewijzen dat het jouw fiets is.
De pliezie v'wees naar de brandweer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')