Elly kijkt streams dus die kan het wel weten....quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:12 schreef noekje het volgende:
Elly zegt dat er een hos virus is in huis. Het is er en het gaat nooit meer over.
Huubosessiesyndroom.
Zijn daar medicijnen tegen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:08 schreef Copycat het volgende:
Als het zo doorgaat met de animo hier, zou het me niets verbazen als de kooi ten ziele is wanneer mijn vakantie erop zit.
Als er maar wél een FOK!/DGK afkickperiode wordt ingesteld!![]()
Hebben ze in het huis dan allemaal een huub obsessiequote:Op woensdag 11 juli 2007 19:13 schreef blomst het volgende:
[..]
Jij zit toch ook niet in het huis toch?
ik ga ook niet meer betalen, ik kijk trouwens nog maar even 1 of 2x per dag of fok of er iets bijzonders is maar ik wordt onpasselijk van dat onechte gedoe, nadia had er allang uitgemoeten nadat ze huub geslagen had, en van die dennix wordt ik hélemaal niet goed, wat een eikel, en nadia die dennis pijptquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:01 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Heb vanmorgen de knoop al doorgehakt
Geen streams meer voor mij.
De partijdigheid en sturing neemt voor mij echt groteske vormen aan.
Vandaag zijn er wederom weer bedreigingen geuit en is er opgeroepen tot en er wordt wederom helemaal niets aan gedaan. Nee, aan deze kant is de maat vol en mag Flens en de rest van de partijdige redactie DGK lekker zelf houden.
jaquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hebben ze in het huis dan allemaal een huub obsessie![]()
Kijk jij wel ?quote:
Is ze al op bezoek geweest bij Netty?quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:16 schreef noekje het volgende:
Elly zei net tegen Lieke,'ooh, heb jij zo gehuild?'
Lieke: ja, ik heb een topmoeder
Elly: alle moeders zijn top toch?
Kijk..zo is Huub, gewoon excuses maken als hij weet dat hij fout zit.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:15 schreef Clank het volgende:
Elly zegt dat ze het met één ding niet eens is en dat is dat hij het broekje van Nadia heeft afgetrokken. Huub zegt dat hij net met Lieke over had gehad en dat hij inziet dat het fout is en daarvoor nog zijn excuses gaat maken bij Nadia.
eindelijk....dat is het!quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een condoom pijpen, da's pas vies.
Of misschien had Dennis wel zonder dat Nadia het wist, een condoom met frambozen flavour om zijn lulletje rozenwater gedaan en lostte dat condoom op door haar non stop gezuig. Hence the taste.
mm lekker, broodje shoarma ?quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:19 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja het smaakte naar knoflook...lekker zoet!![]()
smaken verschillen...gelukkig maarquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:19 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja het smaakte naar knoflook...lekker zoet!![]()
in de kooi BANND, je kunt niet ontkennen dat Huub zijn naam het vaakst word genoemd.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hebben ze in het huis dan allemaal een huub obsessie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |