Nadia voelde ook meteen dat Amanda haar als een bedreiging zag.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weer een keiharde leugen. Ze hebben later zelfs nog ruzie gehad omdat Nadia haar ordinair noemde en simpel. Nadia zag een zoenpsrtij met Lieke toen nog wel zitten en met Amanda niet echt. Ach ja, je zegt wat hè... om vriendjes te maken.
Hier hetzelfde! Ik heb spijt dat ik mn abo heb verlengd..quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:59 schreef petraa het volgende:
Uit de streams nu ik weiger na BANND te kijken.
Ik zwijg evenquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:01 schreef meisjezondernaam het volgende:
[..]
t hoefde ook niet smerig te zijn, als dennis eerst had gedouched...of een condoompje...mja...dat is blijkbaar te veel moeite...et mag niet te veel tijd kosten en natuurloijk mag er geen gevoel bij komen kijken,,even nsnel hup hup en klaar..wat een diepgaande relatie hebben die 2
Een condoom pijpen, da's pas viesquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:01 schreef meisjezondernaam het volgende:
t hoefde ook niet smerig te zijn, als dennis eerst had gedouched...of een condoompje...mja.
Tiens, le parthenonquote:
Waarom? Vertel, vertel..quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:07 schreef noekje het volgende:
Lieke huilt..och!
Iemand een idee wanneer Stijn terugkomt?quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:01 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Heb vanmorgen de knoop al doorgehakt
Geen streams meer voor mij.
De partijdigheid en sturing neemt voor mij echt groteske vormen aan.
Vandaag zijn er wederom weer bedreigingen geuit en is er opgeroepen tot en er wordt wederom helemaal niets aan gedaan. Nee, aan deze kant is de maat vol en mag Flens en de rest van de partijdige redactie DGK lekker zelf houden.
Nav de post. Volgens mij een brief van haar moeder maar ik weet niet wie daar achter de knoppen zit want ze vallen pas in als het al voorbij is.quote:
Je zal maar zo een asociaal wijf als moeder hebbenquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:10 schreef De_Moester het volgende:
raar genoeg lijkt elly wel een soort moederrol voor de bewoners te vervullen..
Ik denk dat Dennix daar zelfs eerst nog parfum op spuit......quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:56 schreef DrsH het volgende:
[..]
Als je goed leest ontken ik dat ook niet maar Aardbeien/Frambozen scan ???? take a taste!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
de bewoners lijken ook niet uit de hoogste sociale registers te komen (op een paar uitzonderingen na), dus dat spoort dan weer welquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:11 schreef Borga het volgende:
[..]
Je zal maar zo een asociaal wijf als moeder hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |