Word vast gezellig vanavondquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:25 schreef Marrije het volgende:
Amanda wordt de hele tijd gevraagd dr bek te houden, door Brian, door Natas, maar het helpt amper. . .
Ik ben ervoor dat ze in 2 groepen eten, dan weet ik welke stream ik moet muten.quote:
Hanff lite, en je bent verlost van alle lawaai..quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:26 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik ben ervoor dat ze in 2 groepen eten, dan weet ik welke stream ik moet muten.![]()
ik heb er totaal geen moeite meequote:Op woensdag 11 juli 2007 20:27 schreef RSie het volgende:
ik heb weer streams,... maar dan wel op een draadloos netwerk.
Ik hoop dat ik de streams ook behoud als ik mijn laptop aan en uitzet.
heeft iemand hier ervaring mee?
Dat zou erg prettig zijnquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:26 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik ben ervoor dat ze in 2 groepen eten, dan weet ik welke stream ik moet muten.![]()
Yup werkt perfect en niet anders dan met een draadje...quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:27 schreef RSie het volgende:
Me like thatquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:27 schreef akveor het volgende:
Amanda gaat vanavond door het lint... die is al dagen opgefokt..... en laat zich de hele week al door Nadia opruien en ze heeft het niet eens door...
mooi,.. was bang dat er problemen zouden komen door IP-adressen gedoe o.i.d.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:28 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
ik heb er totaal geen moeite mee
Als je betaald hebt, kun je ook met een draadloos netwerk blijven kijken als de laptop uit- en aangaat...quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:27 schreef RSie het volgende:
Ik ook Amanda en Nadia aan 1 tafel en de anderen aan 1 tafel, dat maakt het muten een stuk eenvoudiger.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:26 schreef 2live het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |