Wat een vreselijk onaangename werkgever heb jij zeg, bahquote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:43 schreef frusty_werknemer het volgende:
Overigens gaf hoofd PZ aan dat ze best coulant wilden zijn en de euro 1100 van mijn bonus dan wel vakantiegeld in wilden houden .....
je hebt volledig gelijk hierin ! ook dat het niet echt aangenaam is van de werkgever... maar het is niet de eerste keer dit jaar dat ze me naaien op financieel gebied....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat een vreselijk onaangename werkgever heb jij zeg, bah
Ik weet niet zo goed hoe dit 'tactisch' te zeggen, maar e.e.a. kan natuurlijk wel gevolgen hebben voor je toekomst binnen het bedrijf. Niet dat ik daarom zou betalen (beslist niet zelfs), maar misschien is het wel nuttig om je mogelijkheden vast te bekijken. en dan bedoel ik niet ontslag of zo, maar ze kunnen je het werken wel op andere manieren onaangenaam maken, plus dat 1100 euro een poosje inhouden nou ook niet echt leuk is, dat krijg je dan wel terug, maar evt. pas na een rechtsgang... nou ja, gewoon een tip mijnerzijds om in elk geval goed na te denken over...
kofferbak word overdag meestal wel verzekerd. Ik heb voor mijn werk vaak pc's in de auto gehad. Overdag valt je kofferbak gewoon onder de verzekering. 's Avonds moet je je kofferbak leeghalen. Andere plekken in de auto (zoals achterbank onder een kleedje oid) zijn niet verzekerdquote:
Ik denk dat de werkgever geen enkele zaak heeft, aangezien deze volgens TS nooit voorwaarden heeft verstrekt over wat TS wel en niet mag met de laptop. Laptop in afgesloten kofferbak achterlaten, is geen onachtzaamheid.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:01 schreef extreme het volgende:
ik denk dat de werkgever een prima zaak heeft op basis van onachtzaamheid, en dat het bedrag over elf maanden ingehouden gaat worden van het salaris.
juist daarom dus,quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:33 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Ik denk dat de werkgever geen enkele zaak heeft, aangezien deze volgens TS nooit voorwaarden heeft verstrekt over wat TS wel en niet mag met de laptop.
Nope. Als de laptop en dus de software niet meer in bezit is van de eigenaar, blijft de licentie wel nog in bezit van de eigenaar.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:11 schreef klipper het volgende:
De waarde van de laptop word niet alleen bepaald door de hardware, maar ook door de software welke erop geinstalleerd is.
We hebben het over een dekking in de auto muts. Niet over thuis.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:55 schreef Justah het volgende:
[..]
Je inboedel verzekering gaat tot ¤250 ?! Woon je in een doos?
Bedrijfseconomisch gezien wel mischien, met licenties, kosten voor IT personeel, servicecontracten enzo erbij. De pure hardwaretechnische waarde is echter veel lager. En de BTW kan de baas ook aftrekken.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:52 schreef frusty_werknemer het volgende:
die euri 1100 kan wel kloppen, aangezien de laptop net een paar maanden oud was...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |