dan heb je mijn thuisbios nog niet gezienquote:Op maandag 30 juli 2007 19:08 schreef Allanon666 het volgende:
[..]
het is vele malen leuker op een grote scherm en goede geluid, dont get me wrong: heb niets tegen leechen maar sommige films moet je wel in de bios zien
hm wie weet doen ze dat wel in de 2e deel ofzoquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:37 schreef MeneerTim het volgende:
Precies wat je er van verwacht. Er stond me alleen in het geheugen dat transformers ook samen konden veranderen in een supertransformer, en dat gebeurde niet.
Blijft die film daar lang staan ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:46 schreef sozinha het volgende:
-edit-
ik heb hem ook gezien ja, de hele hoes is in de stijl van de liveactionfilm, terwijl het de animatiefilm uit 1986 is. Vind het ook erg stom, naast dat de hoes natuurlijk ontzettend misleidend is, is het gewoon een saaie hoes.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:30 schreef Tokus het volgende:
Ik zag vanmiddag bij de Free Rukker Shop een dvd liggen, Transformers De Film.
"Hun gevecht, onze planeet" staat er zelfs boven.
Het is echter wel de oude film, gok ik zo. Nergens op de hoes staan beelden uit de film, alleen achterop (ik dacht) Megatron in wireframe afbeelding. Goed, daaruit kun je afleiden dat het de oude tekenfilm is. Maar toch is het erg flauw om dit zo uit te brengen.
Boeiend, voor 4.99 laat je die klassieker toch niet liggen ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:36 schreef Herald het volgende:
[..]
ik heb hem ook gezien ja, de hele hoes is in de stijl van de liveactionfilm, terwijl het de animatiefilm uit 1986 is. Vind het ook erg stom, naast dat de hoes natuurlijk ontzettend misleidend is, is het gewoon een saaie hoes.
ik heb 'm al jaren, en waarschijnlijk nog in een veel betere uitvoering ook.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Boeiend, voor 4.99 laat je die klassieker toch niet liggen ?
Huh hoezo een betere uitvoering?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:51 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik heb 'm al jaren, en waarschijnlijk nog in een veel betere uitvoering ook.
Ik heb de tekelfilm ook twee keer. Een standaard engelse versie en een 2disc versie, met en hologramplaatje op de voorkant en met opgepoetst beeld.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:40 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Huh hoezo een betere uitvoering?
ik vind hem nog steeds geweldig! pure nostalgie en ik heb genoeg vrienden die hem meteen geleend hebbenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Boeiend, voor 4.99 laat je die klassieker toch niet liggen ?
Trouwens, ik heb hem na 20 minuten uitgezet omdat ik het niet meer kon verdragen, zo ontzettend fout, hilarisch gewoon.![]()
Dat ik dat vroeger als klein kind zo goed vond....
coolquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:51 schreef Mad-Matt het volgende:
http://www.hasbrotoyshop.com/ProductsByBrand.htm?BR=496&SBR=56&ST=SO&ID=20237&PG=8
Interessant
In de serie was dat Devastator. Die bestond uit 5 (of 6?) kleine Transformers, allemaal van die shovels en ander soort graafmachines. Samen konden ze dus Devastator vormen die dan een grote robot was, Devastator kan in de serie volgens mij verder niet Transformeren in een auto ofzo. Maar in de film is Devastator dus een soort tank.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:37 schreef MeneerTim het volgende:
Precies wat je er van verwacht. Er stond me alleen in het geheugen dat transformers ook samen konden veranderen in een supertransformer, en dat gebeurde niet.
Dat waren de Constructiconsquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:09 schreef Staafje het volgende:
[..]
In de serie was dat Devastator. Die bestond uit 5 (of 6?) kleine Transformers, allemaal van die shovels en ander soort graafmachines. Samen konden ze dus Devastator vormen die dan een grote robot was, Devastator kan in de serie volgens mij verder niet Transformeren in een auto ofzo. Maar in de film is Devastator dus een soort tank.
Optimus Prime natuurlijk, Goldarak is een metrosexuele mietje vergeleken bij Optimusquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:24 schreef mrPanerai het volgende:
We hebben hier op het werk de discussie: wat als Optimus Prime het zou opnemen tegen Goldorak, Wie zou dan winnen? wel stellend dat ze niet geholpen door wie dan ook.
Defensor:quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:12 schreef Elegy het volgende:
De Aerialbots, dan had je ook nog de Combaticons, de Autobots hadden ook nog van die brandweervoertuigen die het ook konden, ben de naam even vergeten.
En de Stunticons, die waren ook wel koel
quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:55 schreef mcintosh het volgende:
http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?ProductID=1355985&navid=3
Is dit em alGoedkoop, en release datum 2007?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:30 schreef Tokus het volgende:
Ik zag vanmiddag bij de Free Rukker Shop een dvd liggen, Transformers De Film.
"Hun gevecht, onze planeet" staat er zelfs boven.
Het is echter wel de oude film, gok ik zo. Nergens op de hoes staan beelden uit de film, alleen achterop (ik dacht) Megatron in wireframe afbeelding. Goed, daaruit kun je afleiden dat het de oude tekenfilm is. Maar toch is het erg flauw om dit zo uit te brengen.
Rukkersquote:
quote:Op woensdag 12 september 2007 21:13 schreef Ceased2Be het volgende:
Die spidey is echt geniaal
Zijn dat die BAF figuren van Marvel Legends? (behalve Unicron natuurlijk) Zijn die ook 18inch?quote:Op woensdag 12 september 2007 22:10 schreef Tokus het volgende:
dat kunnen mijn Apocalypse, Sentinel en Unicron ook.
De meesten zijn bij de Bart Smit, Intertoys, Toys 'r us verkrijgbaar.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:07 schreef WheeleE het volgende:
Whoah...Ash, die Tranformersfiguurtjes, zijn die allemaal nu nog in de winkel te krijgen?
16 geloof ik. In ieder geval net zo groot als Unicron.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:03 schreef Ash het volgende:
Zijn dat die BAF figuren van Marvel Legends? (behalve Unicron natuurlijk) Zijn die ook 18inch?
Heb er al diverse geruchten over gelezen, weet echter niet hoe betrouwbaar die zijn...quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:14 schreef Sala-adin het volgende:
Komt er nog een 2e deel?
Deel 2 gaat gewoon komen. Misschien niet in 2009, maar komen zal hij wel. Ze gaan een trilogy maken.quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:58 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Heb er al diverse geruchten over gelezen, weet echter niet hoe betrouwbaar die zijn...
Op imdb staat ook niet veel info http://www.imdb.com/title/tt1055369/
Ik hoop iig van wel![]()
heb de film gekeken, spektakel!quote:Op zondag 4 november 2007 21:58 schreef Edwinuss het volgende:
ben nu aan het kijken.
quote:Het gewoonlijk berouwbare TFW2005 heeft vernomen dat Devastator opnieuw zijn opwachting zal gaan maken in Michael Bay's Transformers: Revenge of the Fallen. Devastator is een combinatie is van 7 andere robots. Zijn enige doel , zoals de naam al aangeeft, is alles en iedereen de pan in hakken. TFW2005 heeft nog de volgende details voor ons:
- Seven construction vehicles merge to form Devastator
- Devastator has lots of upper body strength, like a gorilla
- Not just green, some of the vehicles are red and yellow
- The previously Long Haul concept art by Josh Nizzi is legit (plaatje onderaan)
De Nederlandse release is 25 juni 2009.
Wordt op dit moment geschoten.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:14 schreef Sala-adin het volgende:
Komt er nog een 2e deel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |