whehehequote:
ja dat zei ik ook altijd over Armageddon en Pearl Harbor, maar gek genoeg mocht men daar wél over zeiken en zeurenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:23 schreef backontrack het volgende:
Ik kijk voor me plezier en niet of een zomerfilm als dit wetenschappelijk en technisch klopt
Ja, je hebt gelijk, maar als je de logica weglaat hou je een mooi portie spectakel over. En dat is waar Transformers om draait.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:52 schreef Herald het volgende:
[..]
Waarom wordt het steeds zo snel donker, Sam wordt wakker, wordt achtervolgd door Bumblebee, stapt in bij Bumblebee en hoppa het is middernacht. Waarom ziet niemand Frenzy ooit rondlopen? Zelfs bij de extra beveiligde Airforce One merkt niemand hem op. En dan is Frenzy nog vrij klein, maar waarom merkt niemand dat er metersgrote robots rondlopen? In een woonwijk terwijl ze alles slopen? Nadat ze 's nachts achtervolgt worden door helicopters? Waarom pikken de helicopters wel een signaal op als Optimus in de buurt is, maar niet in hun zichtveld, maar krijgen ze geen signaal als ze onder hem doorvliegen bij de brug? Waarom kan een hacker op zijn peeceetje een buitenaards signaal beter ontcijferen dan alle PC's van het pentagon? Binnen 30 seconden? Waarom leggen de Decepticons alle communicatie lam maar merkt de rest van het land daar niks van? Waarom stuurt een getrainde soldaat de All Spark naar een dichtbevolkte stad? Waarom kan daar een groot gevecht plaatsvinden zonder dat er politie bijkomt? Wat is er met Scorponok gebeurd? En ach, dat een hele legerbasis inclusief personeel wordt vernietigd door één Decepticon, maar een ongetrainde scholier de aanvallen van 6 Decepticons weet te overleven en er eentje weet uit te schakelen is gewoon een filmcliché dus die telt niet mee.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:16 schreef Ash het volgende:
Okay!
Transformers heeft me nu helemaal in de hype meegesleurd!![]()
Na diverse actionfigures te hebben gekocht, de film 2 maal te hebben gezien, de comics te hebben gelezen, en inmiddels bezig met de prequel novel.
Ben ik vandaag weer in het bezit gekomen van 2 action figures namelijk Ratchet & Skorponok.
En dit allemaal gekregen van m'n vriendin![]()
She loves the geek inside of me.![]()
M'n opstelling op m'n bureau ziet er inmiddels zo uit:
(plaatjes zijn klikbaar voor grote versies)
Autobots:
[[url=http://img2.putfile.com/thumb/7/19711030390.jpg]afbeelding][/URL]
Decepticons:
[[url=http://img2.putfile.com/thumb/7/19711030341.jpg]afbeelding][/URL]
En hier het totaal plaatje van m'n bureau:
[[url=http://img2.putfile.com/thumb/7/19711030312.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
![]()
![]()
Ja, mooie collectie, maar zo kun je toch niet normaal achter de PC zitten, man.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:16 schreef Ash het volgende:
Okay!
Transformers heeft me nu helemaal in de hype meegesleurd!![]()
Na diverse actionfigures te hebben gekocht, de film 2 maal te hebben gezien, de comics te hebben gelezen, en inmiddels bezig met de prequel novel.
Ben ik vandaag weer in het bezit gekomen van 2 action figures namelijk Ratchet & Skorponok.
En dit allemaal gekregen van m'n vriendin![]()
She loves the geek inside of me.![]()
M'n opstelling op m'n bureau ziet er inmiddels zo uit:
(plaatjes zijn klikbaar voor grote versies)
Autobots:
[[url=http://img2.putfile.com/thumb/7/19711030390.jpg]afbeelding][/URL]
Decepticons:
[[url=http://img2.putfile.com/thumb/7/19711030341.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
![]()
![]()
Ik denk inderdaad dat de impact dan stukken minder is. Het is gewoon een rasecht biosspektakel; gemaakt voor het witte doek, niet voor een 38cm tv'tje. Maar dat heeft dus meer te maken met de apparatuur van de kijker dan met de film zelf. Star Wars en Lord Of The Rings moet je eigenlijk ook in de bios kijken, maar ja...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond 'm vet! Veel actie, leuke acteurs en een visueel plaatje. Maar ik ben bang dat ie op een kleiner televisiescherm niet zo tot zn recht komt.
omdat zijn stem gemaakt is!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 07:55 schreef FoXje het volgende:
Waarom kon Bumblebee ineens weer praten?
Komt geloof ik van Steve Jablonksy samen met The Core, alleen hun muziek komt pas in augustus uitquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:35 schreef wht het volgende:
Weet iemand waar de akoestische muziek vanaf komt. Die is namelijk geweldig.....
Een transneger, verandert van een zwarte in een blankequote:
Vlug zoek dat plaatje van Thijsquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:27 schreef Elegy het volgende:
[..]
Een transneger, verandert van een zwarte in een blanke
jawel hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:00 schreef osm het volgende:
Megatron heeft toch geen fokin tanden!
Daar dacht ik ook net aanquote:
Is dat die Gizmo die ook zingt en danst (nou ja, heen en weer beweegt)? Dan heb ik 'm ook!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:16 schreef Ash het volgende:
Je bedoelt als ze als voertuigen zijn? Daar heb ik geen foto's van, zal ik volgende keer wel maken en posten.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:50 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]![]()
Heb je ook de ingeklapte mode op de foto gezet?
mwah, lukt wel hoor. M'n vriendin vind het wat irritanter, maar ja dan moet ze ze ook niet voor me kopenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:56 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Ja, mooie collectie, maar zo kun je toch niet normaal achter de PC zitten, man.
Yep, dat is de dancing & singing Gizmo!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:28 schreef Tokus het volgende:
[..]
Is dat die Gizmo die ook zingt en danst (nou ja, heen en weer beweegt)? Dan heb ik 'm ook!
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:11 schreef Ash het volgende:
[..]
Je bedoelt als ze als voertuigen zijn? Daar heb ik geen foto's van, zal ik volgende keer wel maken en posten.![]()
Ik heb deluxe Brawl en die ziet er goed uit, maar het is een kut figure omdat zijn armen telkens losschieten.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:11 schreef Ash het volgende:
Ik heb inmiddels ook Blackout erbij
[afbeelding]
en mis nu alleen nog maar Leader Class: Brawl/Devastator en Deluxe Class: Bumblebee Concept Camaro & Bonecrusher, dan is m'n verzameling weer compleet.![]()
als je vroeger met transformers heb gespeeld, dan is het een hele leuke filmquote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vanavond heen denk.
In een oude kist zit vast nog wel een megatron ergens verborgen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:28 schreef murp het volgende:
[..]
als je vroeger met transformers heb gespeeld, dan is het een hele leuke film
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
In een oude kist zit vast nog wel een megatron ergens verborgen.
oppassen.. straks breekt ie uit... en zegt ie:quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
In een oude kist zit vast nog wel een megatron ergens verborgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door GrupoBalanca op 21-07-2007 13:35:01 (spoiler tag) ]Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
Frenzy.quote:Op zondag 22 juli 2007 11:14 schreef fratsman het volgende:
Ik vond hem tof!!!
Verhaal is niet extreem belangrijk, het gaat erom dat je de transformers te zien krijgt. en boy! dat krijg je. Verbluffende CGI, spectaculaire gevechten, en een lekker wijf!
2 dingetjes waar ik me aan stoorde; Ze hadden Optimus geen pupillen moeten geven.
Die kleine decepticon (naam kwijt) kom op zeg! Ik verwachtte ieder moment dat ie "Gizzzmoo!!!"ging sissen.
Verder gewoon een goeie actiefilm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het einde van Megatron kwam ook een beetje uit de lucht vallen.
Maar het allerergste is nog:
Als je een film maakt met een budget van hier tot Tokyo over supervette allesvernietigende robots die met elkaar vechten in een stad, alsjeblieft, hou de camera een beetje stil zodat ik er iets van kan zien!![]()
De film had gewoon 40 minuten korter moeten zijn, en minder bijverhaal, meer hoofdverhaal en een beter eindgevecht moeten hebben.Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
Kortom je hebt veel te serieus naar een film als Transformers gekekenquote:Op maandag 23 juli 2007 03:19 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Vanavond gezien, maar wat een ontzettend slechte film zeg. Hij benadert het niveau The Core, maar dan met Transformers() en een gigantisch budget. Die twee dingen kunnen de film nog net een beetje redden.
Er zaten zo veel onnodige tenenkrommende stukken in:
quote:Op maandag 23 juli 2007 09:12 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Kortom je hebt veel te serieus naar een film als Transformers gekeken![]()
Zo denk ik er ook over, helemaal na het zien van de 2e keer, van mij krijgt hij dan een 9quote:Op maandag 23 juli 2007 11:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zaterdag voor de 2de keer geweest en vond hem nog beter dan de eerste keer! Deze film heeft voor mij gewoon alles wat een goede film moet hebben. Een leuk verhaal, mooie soundtrack / geluidseffecten, toffe karakters, een mooie vrouw & prachtige humor! Heb meerdere malen in een deuk gelegen. Overigens wel jammer dat sommige mensen of geen humor hebben of het niet snappen (lijkt me sterk?). Zat een gast naast me in Pathe de Kuip die gewoon constant een chagrijnige blik op z'n gezicht had
Al met al is dit voor mij een film zoals een film bedoelt is en daarom geef ik als cijfer een 10.
dan vraag ik me toch af waarom andere Michael bay films wél afgekraakt mogen worden aangezien je die ook niet serieus moet nemen.quote:Op maandag 23 juli 2007 09:12 schreef 7eVeNL het volgende:
Geloof me, ik kan hersenloze spectakelfilms echt heel goed waarderen. Verstand op nul, en knallen maar, prima. Maar dan moet je het niet verpesten met al die verschrikkelijk irritante onnodige toevoegingen. Juist omdat er allerlei halfbakken plotlijnen waren ging ik me daaraan ergeren. Had die weggelaten en ik had ze geen seconde gemist.quote:Op maandag 23 juli 2007 09:12 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Met jou ga ik niet meer in discussie Herald. Naar mijn mening bevat Transformers de perfecte formule voor de sensatie/spektakel film van deze zomer.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:37 schreef Herald het volgende:
[..]
dan vraag ik me toch af waarom andere Michael bay films wél afgekraakt mogen worden aangezien je die ook niet serieus moet nemen.
Was bij mij beetje hetzelfde.. k vond em best overweldigend..quote:Op maandag 23 juli 2007 09:15 schreef annelies80 het volgende:
Ik ben er 2 weken terug naar toe geweest, ik vond um onwijs goed.
Maar ik had er van te voren ook absoluut niet veel van verwacht... misschien dat het daarom is.
Ik zeg ook niet dat het weinig spektakel heeft, maar om het nou de Citizen Kane van actiefilms te noemen vind ik wat ver gaan. Gebraden_Wombat heeft gewoon hele goede punten qua plot met die hacker en analiste, die irritante Sector 7 gast, dat Frenzy (en eigenlijk elke transformer) onzichtbaar is voor iedereen en dat de climax maar matig is.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:38 schreef 7eVeNL het volgende:
Met jou ga ik niet meer in discussie Herald. Naar mijn mening bevat Transformers de perfecte formule voor de sensatie/spektakel film van deze zomer.
Ik hoef het uiteraard niet op te gaan noemen,
De serie was ook zeer luchtig.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:31 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Geloof me, ik kan hersenloze spectakelfilms echt heel goed waarderen. Verstand op nul, en knallen maar, prima. Maar dan moet je het niet verpesten met al die verschrikkelijk irritante onnodige toevoegingen. Juist omdat er allerlei halfbakken plotlijnen waren ging ik me daaraan ergeren. Had die weggelaten en ik had ze geen seconde gemist.
De humor viel mij ook totaal verkeerd. Misschien ligt dat aan mij, maar voor mij maakte dat de film een stuk minder.
Maar ik moet toegeven, de vele actiescenes waren wel ontzettend tof. Als ze nou een half uur aan meuk hadden geschrapt en de gevechten iets beter in beeld hadden gebracht had ik het waarschijnlijk een nog best goede film gevonden. Oh, en het ultieme eindgevecht tussen Optimus en Megatron had iets... ultiemer gemogen.
Klopt. Maar:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |