Jar Jar is gewoon dom en heeft geen mental issue's zoals Frenzyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was ook mijn associatie inderdaad: Gremlins.quote:Op donderdag 12 juli 2007 07:09 schreef helldeskr het volgende:
Frenzy leek wat karakter betreft een beetje teveel op een Gremlin![]()
Serieuze kranten vinden alleen serieuze arthouse films goed...quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:14 schreef Boris_Karloff het volgende:
Toch raar dat de film in de serieuze kranten ontzettend de grond in geboord werd. terwijl van de bezoekers de meeste positief waren. Tenminste bij ons in de zaal waren weinig negatieve geluiden?
Volgens mij was het "Disgusting!"quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:27 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Lol idd, wat zei hij ook alweer voordat hij dat mensje wegpiekte ?
quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
David Letterman is ook helemaal into Transformers:
http://www.liveleak.com/view?i=77d_1184141336
BumbleB is de enige die ze levens groot hebben nagebouwd, en volgens mij ookquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:37 schreef mike4141 het volgende:
Volgens mij hebben ze niet alles met de computer gerendered hoor..
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vast wel ergens te achterhalen al die info,
want in Nederland draaien ze altijd dezelfde trailers als in Amerika. Jij hebt ze soms echt niet allemaal op een rijtje eh.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:41 schreef 7eVeNL het volgende:
OH!! en die Trailer van J.J Abrams nieuwe film werd niet eens vertoont!
quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:30 schreef 7eVeNL het volgende:
Er zaten trouwens wel aardig wat knipoogjes in naar andere filmsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de knipogen, de knipogen
[ Bericht 1% gewijzigd door Herald op 13-07-2007 10:34:21 ]*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |