er was NIETS mis met de score van Steve Jablonskyquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:46 schreef Chillmeister het volgende:
super film. behalve het einde vond ik veels te Michael Bay achtig. De overdramatische muziek vond ik niks (gewoon aktiemuziek blijven gebruiken). De speech van Optimus op het einde was ook erg slijmerig
Was superblij dat Peter Cullen nog steeds de stem van Optimus was, hij klonk idd een beetje anders maar het was zeker Optimus! Jammer dat ze over die cube gingen lullen in de film, ze hadden het beter over de Vector Sigma kunnen hebben. Maar nu begin ik een beetje te miereneuken.
ik bedoelde eigenlijk alleen het muziek in de 'final battle'.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:03 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
er was NIETS mis met de score van Steve JablonskyAls je deze score vergeljkt met de vorige bay film; The Island ook van Jablonsky was deze soundtrack echt niet overdramatisch, ik vond hem erg goed, en ik kan niet wachten totdat die eindelijk op CD uit komt, Sony wilde in eerste instantie geen CD uitbrengen maar omdat er nu zoveel mensen bezwaar hebben getekend komt de CD alsnog uit. Als het goed is eind Augustus
![]()
Helemaal mee eens. En het begon ook direct vanaf het begin. Erg super. Ik heb ook echt genoten.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:34 schreef Evil_Jur het volgende:
Heerlijke aktiefilm vol jeugdsentiment.
Dude, wat doe je!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:20 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk alleen het muziek in de 'final battle'.
voor mij is er toch niks beter dan 'The Touch' door Stan Bush![]()
Je bedoelt deze scene?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:21 schreef CoolGuy het volgende:
Wat een TOPfilm was dit zeg![]()
![]()
Ik heb nu wel een vraagje. In de film wordt Bumblebee op een gegeven moment achterna gezeten door die politiewagen. Tijdens die achtervolging hoor je echt supergave muziek, maar welk nummer is dat nou toch ook alweer..?
The Used - Pretty Handsome Awkwardquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:21 schreef CoolGuy het volgende:
Tijdens die achtervolging hoor je echt supergave muziek, maar welk nummer is dat nou toch ook alweer..?
Jawel, vroeg me al af of ik niets iets over het hoofd had gezien...quote:Op maandag 30 juli 2007 18:32 schreef rheingold het volgende:
er zat nog iets vaags in. niemand iets opgevallen met een spijkerbroek. echt heel slordig.
Ik heb iets gemist dan...wat was er met een spijkerbroek...?quote:Op maandag 6 augustus 2007 01:12 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Jawel, vroeg me al af of ik niets iets over het hoofd had gezien...
Afgelopen vrijdag toch maar 's gaan kijken in de bios. Had ff getwijfeld, want had niet zoveel zin alleen te gaan, maar damn, wat was het de moeite waard![]()
Transformers![]()
(miste wel de tune btw...)
Nu je het zegt inderdaad.. viel mij in Nijmegen ook op!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:46 schreef Chillmeister het volgende:
Ik de bios waren alleen mensen van mijn leeftijd te bekennen. Dus zo rond de 25 jaar. Geen kinderen! en wat mij verbaasde was dat er redelijk veel dames aanwezig waren. Ik had namelijk veel minder verwacht.
Alleen Opti was deels roodquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:31 schreef Mad-Matt het volgende:
Viel mij idd ook op ja, waarop de slimste van het stel nog met de volgende opmerking kwam:
De rode zijn goed, de zwarte slecht.
Was vast een Maoistische Ku Klux Klan aanhangerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:31 schreef Mad-Matt het volgende:
Viel mij idd ook op ja, waarop de slimste van het stel nog met de volgende opmerking kwam:
De rode zijn goed, de zwarte slecht.
Toffe moederquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:19 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik ben een tijdje geleden met mijn moeder gegaan en ik vond hem erg leuk!Mijn ma kocht vroeger transformers voor mijn broertje, om er daarna zelf mee aan de haal te gaan.
Ze is best een fan en als ik haar moet geloven deed het niet enorm onder aan de tekenfilm.
Dus, we gaan nog een keer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |